خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد:

مشارکت ۵۰ تن از طلاب و ائمه جماعات مساجد استان زنجان در مسابقه تفسیر همراه

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۸۲

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از مشارکت ۵۰ تن از طلاب و ائمه جماعات مساجد استان زنجان در مسابقه تفسیر همراه خبر داد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، گفت: براساس این طرح نرم افزار تفسیر همراه بین طلاب و ائمه جماعات مساجد متقاضی فعالیت در امر تفسیر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی مقدمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، امروز، شنبه(۶دی) به خبرنگار ایلنا در زنجان اظهار کرد: طرح مسابقه تفسیر همراه از سوی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در بین طلاب وائمه جماعت مساجد کشور برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را توسعه فرهنگ بیان تفسیر قرآن کریم در مساجد و بهره‌مندی عمومی از تفسیر و مفاهیم والای قرآن کریم عنوان کرد و افزود: اجرای هماهنگی و منسجم طرح تفسیر در مساجد در کنار طرح تلاوت نور و امکان دسترسی آسان به منابع تفسیری و سهولت در بیان تفسیر برای ائمه جماعات از دیگر اهداف این طرح است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه این طرح ویژه ائمه جماعات و طلاب است، ادامه داد: براساس این طرح نرم افزار تفسیر همراه بین طلاب و ائمه جماعات مساجد متقاضی فعالیت در امر تفسیر توزیع می‌شود.

مقدمی با اشاره به اینکه ۵۰ تن از طلاب و ائمه جمعه استان زنجان در این طرح شرکت می‌کنند، افزود: در این نرم افزار اماکن دسترسی به ۳۰۰ درس تفسیر روزانه فراهم می‌آید.

به گفته وی، دفترچه‌های سوالات نیز از متن این تفسیر طراحی و همزمان با نرم افزار بین طلاب و ائمه جماعات توزیع می‌شود و پس از جمع آوری پاسخ نامه‌ها به افراد منتخب جوایزی اهداء خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان مهلت شرکت در مسابقه را تا(۲۱ بهمن) امسال اعلام کرد و گفت: نتایج قرعه کشی ۱۸ اسفند همزمان با سالروز تاسیس ستاد عالی کانون‌های مساجد از طریق سایتomranrmanavi. ir اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز