خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد و دکترای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۵۲

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تا روز شنبه، ششم دی، و آزمون کارشناسی ارشد تا سیزدهم دی‌ماه خبر داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: دانشجویانی که اکنون در سال آخر کارشناسی هستند می‌توانند برای آزمون ارشد و دانشجویانی در سال آخر کارشناسی ارشد هستند، می‌توانند برای آزمون دکتری ثبت نام کنند اما ارائه مدرک فارغ‌التحصیلی در مقطع فعلی در زمان ثبت‌نام ضروری است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، علی اکبرشیوخی، امروز دوشنبه(۱دی) با اعلام این خبراظهار داشت: مهلت ثبت‌نام این دو آزمون تا ۳۰ آذرماه سال جاری تعیین شده بود اما با توجه به تعطیلات هفته جاری، این مهلت تمدید شد.

شیوخی در مورد زمان برگزاری آزمون دکترای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تاریخ آزمون دکتری دهم بهمن‌ماه است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در ۱۴ رشته دکترای تخصصی و ۳۴ رشته کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دانشجو پذیرش خواهد کرد.

شیوخی, با بیان اینکه داوطلبانی که سال گذشته در این آزمون ها پذیرفته شده‌اند، هم می‌توانند مجدد ثبت نام کنند، افزود: در ثبت نام دانشگاه آزاد محرومیت وجود ندارد، دانشجویانی که سال گذشته در این آزمون‌ها پذیرفته شده‌اند اما به هر دلیلی ثبت‌نام نکرده‌اند، از ثبت نام آزمون امسال محروم نمی‌شوند حتی افرادی که اکنون شاغل به تحصیل هستند هم می‌توانند در این آزمون‌ها ثبت نام کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: دانشجویانی که اکنون در سال آخر کارشناسی هستند می‌توانند برای آزمون ارشد و دانشجویانی در سال آخر کارشناسی ارشد هستند می‌توانند برای آزمون دکتری ثبت نام کنند اما ارائه مدرک فارغ‌التحصیلی در مقطع فعلی در زمان ثبت‌نام ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز