خبرگزاری کار ایران

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد:

زنجان قهرمان مسابقات بدمینتون پیام نور کشور شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۲۱

با برگزاری مسابقات قهرمانی بدمینتون پسران دانشگاه‌های پیام‌نور کشور، دانشجویان زنجانی جام قهرمانی مسابقات بدمینتون پیام نور کشور را بالای سر بردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: در این رقابت‌ها استان‌های یزد و همدان مشترکا سوم شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل شاهمرادی امروز، شنبه(۲۹آذر) با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بدمینتون در سه رده تیمی، انفرادی، دو نفره و با حضور ۱۳ تیم دانشگاهی به میزبانی استان یزد برگزار شد.

وی تصریح کرد: پس از پایان این رقابت‌ها دانشگاه پیام‌نور زنجان با غلبه بر حریفان خود جام قهرمانی را کسب و دانشگاه پیام‌نور استان گیلان با قبول شکست مقابل زنجان دوم شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان ادامه داد: در این رقابت‌ها استان‌های یزد و همدان مشترکا سوم شدند.

وی یادآور شد: هشت تیم بر‌تر مسابقات قهرمانی بدمینتون پسران کشور قرار است در هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور حضور پیدا می‌کنند.

تیم استان زنجان با ترکیب مهرداد حبیبی، سیاوش افشاری راد، امیر رضا سلیمانی اقدم، احسان آهنگ، امیرعماد بهروش و رضا خسرونیا به سرپرستی ابوالفضل شاهمرادی مدیر تربیت بدنی استان زنجان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز