خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان؛

جامعه امروز، نیازمند جدی توجه به فرهنگ است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۳۰

دلیل دشمنی دشمنان و تلاش برای براندازی گفتمان اسلامی، نوع تاثیر آن در جامعه امروز است که گفتمان غربی را به چالش کشانده است.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان، گفت: جامعه امروز، نیازمند جدی توجه به فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صفری، امروز، پنج شنبه(۲۷آذر) در مراسم در سومین همایش وقف و رسانه و چشم‌انداز فرارو، با اشاره به اینکه رسانه در دنیای امروز دارای نقش بسیار بی‌بدیل است، اظهار داشت: در اهمیت و ارزش رسانه‌ها همین بس که امروز بسیار از تعریف قدرت برای رسانه تعریف می‌شود.

صفری، با بیان اینکه رسانه امروز یکی از مولفه‌های قدرت در جامعه است، افزود: امروز در معادلات بین المللی ۲ تفکر توسط ۲ قدرت جهانی یعنی گفتمان لیبرال «غربی» و دیگری تفکر و گفتمان اسلامی است خاطر نشان شد: دلیل دشمنی دشمنان و تلاش برای براندازی گفتمان اسلامی نوع تاثیر آن در جامعه امروز است که گفتمان غربی را به چالش کشانده است.

وی، در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر توجه به رسانه‌ها و تقویت گفتمان اسلامی ناب می‌تواند تاثیر گذار در جامعه جهانی، باشد افزود: نقش رسانه در فرهنگسازی و ترویج فرهنگ وقف بسیار حائز اهمیت است.

صفری، با اشاره به نقش وقف در زمینه عدالت اجتماعی، تصریح کرد: رسانه اگر بتواند احکام مرتبط با اقتصاد را در راستای فرهنگ وقف توصیه کند دارای اهمیت اساسی در جامعه امروزی است.

وی، همچنین نقش رسانه‌ها را به کمک علماء دراین راستا برای حرکت به سمت نیازمندیهای جامعه وسوق دادن وقوف را در این خصوص دارای نقش بسیار اساسی برشمرد.

صفری در این زمینه ادامه داد: حوزه فرهنگ نیازمند توجه جدی دراین زمینه است.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان، با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، خاطر نشان شد: باید در این زمینه اقدامات موثر انجام گیرد.

صفری در این راستا حوزه خانواده را دچار چالشهای جدی عنوان کرد و گفت: دراین زمینه حوزه فرهنگ می‌تواند اقدامات موثر و مناسب داشته باشد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در این خصوص یادآورشد: جامعه امروز نیازمند جدی توجه به فرهنگ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز