خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد:

پرداخت ۷۲۹ فقره کمک موردی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۴۵

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت ۷۲۹ فقره کمک موردی در زنجان خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان, گفت: آبان امسال برای ارائه این نوع خدمات ۱۸۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان؛ ابوالفضل عبداللهی, امروز چهارشنبه(۲۶آذر) با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد خدمات مختلفی از جمله وام را ارائه می دهد.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت پرداخت وام‌ به مددجویان گفت: در نتیجه ارائه این خدمات سالانه ۱۰ درصد از مددجویان کمیته امداد از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده و توانایی اداره زندگی خود را به صورت مستقل کسب می‌کنند.

این مسئول همچنین گزارشی از کمک‌های موردی پرداخت شده نیز ارائه کرد و افزود: طی آبان امسال ۸۵ فقره کمک موردی در زنجان پرداخت شده است.

عبداللهی با تشریح اینکه کمک‌های موردی به منظور حل مشکلات فوری مددجویان در زمینه‌های مختلف پرداخت شده است، اضافه کرد: آبان امسال برای ارائه این نوع خدمات ۱۸۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین در هشت ماهه گذشته از سال جاری نیز ۷۲۹ فقره کمک موردی به مبلغ یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در شهرستان زنجان پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز