خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور در زنجان صورت گرفت؛

مراسم روز پژوهش در دانشگاه آزاد زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۱۴

دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌های پژوهشی در قالب باشگاه پژوهشگران جوان و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی با شرکت‌های دانش بنیان و دانش محور حمایت می‌کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: دانشگاه آزاد از فعالیت‌های پژوهشی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، یداله رجایی امروز، سه شنبه(۲۵آذر) در مراسم گرامیداشت روز پژوهش در محل دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، با اشاره اهمیت و جایگاه پژوهش در کشورهای توسعه یافته، اظهار داشت: بهره گیری از علم و دانش و کاربردی کردن فعالیت‌های پژوهشی در جامعه نقش بسزایی در توسعه همه جانبه و پیشرفت کشورهادارد.

رجایی با بیان اختصاص بیش از پنج درصد تولید ناخالص ملی کشورهای توسعه یافته به امر پژوهش یادآورشد: به جرات می‌توان گفت در ایران نیم درصد بودجه سالانه کشور به این امرمهم اختصاص پیدا می‌کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، در ادامه رویکرد رو به جلو در زمینه فعالیت‌های پژوهشی کشور را در حال حاضر قابل توجه عنوان کرد و گفت: امروز ایران توانسته با بهره گیری از ظرفیت‌های دانشگاهی و علمی در بین کشورهای در حال توسعه مقام نخست تولید علم را به خود اختصاص دهد.

رجایی، در بخشی از سخنان خود، تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان را ۱۴ هزار دانشجو برشمرد و تصریح کرد: ۵۰ رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی و ۲۰ رشته تحصیلی در مقطع دکتری که شش رشته آن طی شش ماهه اخیر اضافه شده از ظرفیت‌های شایان توجه این دانشگاه برای پرورش نسلی پویا و بالنده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، در پایان سخنان خود، اهتمام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، درتخصیص شش درصد از بودجه کل به امر پژوهش را گامی موثربرای رشد و توسعه فعالیت‌های پژوهشی عنوان کرد وخاطر نشان شد: بودجه پژوهشی این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دو میلیارد تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز