خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

عامل اصلی در تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت، مشارکت فرهنگیان است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۷۲

دیران و مربیان در کنار کار‌شناسان، نظام تعلیم و تربیت را در اجرای این سند یاری کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: برای استمرار این موفقیت‌ها باید مربیان در کنار دیگر کار‌شناسان آموزش و پرورش گام‌های بلندی بردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز، دوشنبه(۲۴ آذر) در همایش منادیان تربیت «تدبیرگران امیدآفرین» با اشاره به موفقیت‌ها در این زمینه اظهار کرد: همدلی و مشارکت فرهنگیان عامل اصلی موفقیت در اجرای طرح تحول بنیادین در نظالم تعلیم و تربیت بود.

تمجیدی با اشاره به اینکه این سند بنیادین براساس تحول درونی و تربیتی است، ادامه داد: این سند در چارچوب برنامه‌های موضوعی تهیه شده است و آموزش درونی مورد تاکید قرار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای اجرای این سند، نیازمند عزم ملی هستیم، خاطرنشان کرد: مدیران و مربیان در کنار کار‌شناسان، نظام تعلیم و تربیت را در اجرای این سند یاری کردند.

تمجیدی با اشاره به اینکه برای رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم، افزود: در همین راستا نیازمند همکاری نیری انسانی در این مجموعه هستیم تا با انجام وظیفه بتوانند در کوتاه مدت به موفقیت برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز در سایه این همدلی و مشارکت به دستاوردهای مطلوبی دست یافته‌ایم، خاطرنشان کرد: برای استمرار این موفقیت‌ها باید مربیان در کنار دیگر کار‌شناسان آموزش و پرورش گام‌های بلندی بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز