خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد:

توزیع ۳۰۰ پرس غذا در طرح احسان حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۶۴

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از توزیع ۳۰۰ پرس غذا در طرح احسان حسینی خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان، گفت: در تلاش هستیم با احیای کارکردهای مساجد از ظرفیت آن‌ها برای کمک به نیازمندان استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، ابوالفضل عبداللهی امروز(چهارشنبه ۱۹ آذر) با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی در زنجان اظهار کرد: این طرح در قالب جمع‌آوری نذورات مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی از جمله غذای گرم و جیره خشک اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح حفظ کرامت و عزت نفس مددجویان و فراهم‌سازی بهره‌مندی مددجویان در این ماه‌ عزیز است، افزود: مردم زنجان برای کمک به نیازمندان در این طرح می‌توانند، به خانه انفاق زنجان در چهارراه انقلاب و همچنین دفا‌تر کمیته امداد در سطح شهرستان مراجعه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه هم طرح جمع‌آوری زکات و هم طرح احسان حسینی بر اساس سیاست‌های دهه چهارم کمیته امداد با محوریت مساجد اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در تلاش هستیم با احیای کارکردهای مساجد از ظرفیت آن‌ها برای کمک به نیازمندان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته نیز مراکز نیکوکاری در جوار چند مسجد شهرستان ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه همکاری و مشارکت مردم در کمک به نیازمندان با محوریت مساجد مطلوب است.

وی خاطر نشان کرد: طی روزهای گذشته نیز در قالب طرح احسان حسینی ۳۰۰ پرس غذا در بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر در زنجان از مردم خواست: کمیته امداد را در اجرای این طرح یاری کرده و زمینه بهره‌مندی مددجویان را فراهم سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز