خبرگزاری کار ایران

از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زنجان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۲۱

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با فعال کردن ۱۰۴ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت به عنوان دستگاه فعال در جلسه ساماندهی امور جوانان تجلیل شد.

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، گفت: ۲۲ مورد جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شده است که این جلسات ۲۱۹ مصوبه در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که شامگاه دیروز(۱۲ آذر) با حضو معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش جوانان از پنج دستگاه فعال در طرح غنی سازی اوقات فراغت تجلیل شد.

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با فعال کردن ۱۰۴ پایگاه غنی سازی اواقت فراغت در سطح استان در کنار آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، آموزش فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی(ره) تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه به اهمیت مقوله جوانان و اقداماتی که در این راستا انجام شده است اشاره کرد و افزود: اقداماتی که برای جوانان انجام می‌شود نیاز به بازنگری و اهتمام ویژه دارد.

ارسلان حسینی با اشاره به اینکه فعالیت در امور جوانان نیازمند همکاری سایر دستگاه هاست، ادامه داد: ماهیت فعال کردن ستاد ساماندهی امور جوانان را نیز عمل به وظایف دستگاه‌های عضو این ستاد عنوان کرد.

در ادامه معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره افزود: از جمعیت یک میلیون نفری استان زنجان ۳۳۰ هزار نفر جوان هستند که این تعداد جوانان ۲۰ درصد در شهر و ۱۲ درصد در روستا‌ها ساکن هستند.

حمید حسنی نسبت ازدواج به طلاق در شهر را ۵.۸ درصد و در روستا‌ها ۱۵.۹ درصد عنوان کرد و افزود: ۲۲ مورد جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شده است که این جلسات ۲۱۹ مصوبه در پی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز