خبرگزاری کار ایران

مراسم گرامیداشت هفته بسیج؛

با حضور نماینده مردم قیدار در مجلس شورای اسلامی در شرکت آب منطقه ای زنجا

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۷۷

بسیج یک نهاد مردمی است که با مقاومت و ایثار خود امنیت را در کشور ایجاد نموده و فرهنگ و تفکر بسیجی عشق به ولایت فقیه است.

در این مراسم سوگندنامه آب قرائت و لوح آن به نماینده مردم قیدار در مجلس شورای اهداء شد و مقرر شد با تلاش و پیگیری ایشان سوگند نامه آب در صحن علنی مجلس برای نمایندگان مجلس قرائت شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی، نماینده مردم قیدار، در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته بسیج، اهمیت این هفته را برشمرد و اظهار داشت: بسیج از یک تشکل مردمی و از بطن مردم شکل گرفته که با احساس مسئولیت و دفاع از حریم انقلاب اسلامی جهاد فی سبیل ا… انجام داد و توانست دشمنان انقلاب را نابود کرده و پیروزی انقلاب را برای مردم به ارمغان آورد.

وی گفت: بسیج افتخار این ملت است و در تمام صحنه های انقلاب از جمله صحنه های علمی، فرهنگی، اقتصادی حضور گسترده ای دارد و حکم بسیج یک ارزش و مقدس است.

سپس علیرضا حاج میری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای زنجان، طی گزارشی از فعالیتهای فرهنگی شرکت در سال ۹۳ را تشریح کرد.

در ادامه این مراسم سوگندنامه آب قرائت و لوح آن به نماینده مردم قیدار در مجلس شورای اهداء شد و مقرر شد با تلاش و پیگیری ایشان سوگند نامه آب در صحن علنی مجلس برای نمایندگان مجلس قرائت شود.

در پایان این مراسم با اهداء لوح قدردانی و سپاس به علیرضا حاج میری سرپرست امور منابع آب شهرستان قیدار توسط نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از خدمات ارزشمند وی در خصوص مدیریت منابع شهرستان قیدار تجلیل بعمل آمد.

این مراسم به همت پایگاه مقاومت شهید مهدی خلیفه بمناسبت هفته بسیج در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز