خبرگزاری کار ایران

با برنامه‌ریزی‌های موثر و به‌روزرسانی روش‌های اجرایی؛

گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم مدیریت یکپارچه شرکت گاز زنجان تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۹۵

با ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات و تحقق برنامه‌های استراتژیک در یک سال گذشته، شرکت گاز استان زنجان موفق به تمدید گواهینامه‌های بین المللی سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه در سال ۹۳ شد.

مدیر عامل شرکت گاز زنجان، گفت: انجام وظایف کارکنان در سایه همکاری، همدلی، دقت و سرعت لازم، منطبق با استاندار‌دها و برنامه‌های تدوین شده، مهم‌ترین عامل ترقی و پیشرفت این شرکت است که امیدواریم کارکنان مجرب، خدمات شایسته و مطلوب تری به مشتریان و ذی‌نفعان ارائه کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید سعید عسگریان افزود: گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه شرکت گاز استان زنجان شامل گواهینامه هایOHSAS ۱۸۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۷، ISO ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۸ و ISO ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۸ است.

وی با اعلام اینکه در ارتقای اثر بخشی و بهبود مداوم سامانه مدیریت یکپارچه این شرکت، برنامه ریزی‌های موثری انجام شده است، ابراز داشت: با انجام ممیزی تمامی واحد‌ها و فرایندهای گاز زنجان در قالب سیستم IMS توسط ممیزان خارجی شرکت خدمات بین المللی ارزیابی٬ تحلیل و پیشبرد «گواه»، عملکرد سیستم مدیریت کیفیت تایید و پس از انطباق و اطمینان از برقراری و ارتقای اثر بخشی و بهبود مداوم سامانه مدیریت یکپارچه با شاخص‌های مورد نظر، اعتبار گواهینامه‌های سه سیستم برای دوره یکساله تمدید شد.

عسگریان با بیان اینکه، لازمه دستیابی به این موفقیت، حفظ و بهبود مستمر فعالیت‌های شرکت در قالب نظام استاندارد‌ها و رعایت الزامات سیستم مدیریت یکپارچه IMS است، افزود: با انجام مستند سازی، بروز رسانی روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌ها، انجام ممیزی داخلی، رفع عدم انطباق‌های شناسایی شده، انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و برگزاری ممیزی شخص ثالث؛ موفق به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شدیم.

وی با اشاره به اینکه نتایج و دستاوردهای استقرار سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه، موجب ایجاد بستر مناسب در واحدهای اجرایی به جهت بهبود مستمر سطح کیفی فرایند‌ها، توسعه و تعمیم رویکرد فرایندنگر در سطح شرکت به جای نگرش وظیفه گرایی شده است، با قدردانی از تلاش همیشگی و موثر کارکنان تلاشگر شرکت گاز استان زنجان، تک تک کارکنان را در کسب این موفقیت، سهیم دانست و ابراز داشت: انجام وظایف کارکنان در سایه همکاری، همدلی، دقت و سرعت لازم،، منطبق با استاندار‌دها و برنامه‌های تدوین شده، مهم‌ترین عامل ترقی و پیشرفت این شرکت است که امیدواریم کارکنان مجرب، خدمات شایسته و مطلوب تری به مشتریان و ذینفعان ارائه کنند.

نماینده مدیریت در سیستم IMS نیز با بیان اینکه در این برنامه ممیزی، ضرورت‌های سیستم مدیریت کیفیت و فرآیندهای شرکت گاز استان زنجان، الزامات قانونی، الزامات مشتریان و الزاماتی که بر اساس دستور العمل‌ها و روش‌های اجرائی طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است، با استانداردهای لازم انطباق و مورد تایید قرار گرفت، ابراز داشت: در برنامه سه روزه ممیزی، عملکرد خوب فعالیت‌های صورت گرفته نظیر تعهد مدیران ارشد، فرآیندمحور شدن دیدگاه کارکنان، آگاهی و شناخت خوب از قوانین و اعمال صحیح آن با همکاری صمیمانه، کسب رضایت مشتریان و پیگیری مستمر در جهت بهبود سیستم، به عنوان شاخصه - های مثبت شرکت گاز استان زنجان توسط نماینده شرکت خدمات بین المللی ارزیابی٬ تحلیل و پیشبرد «گواه» اعلام شد.

مهندس مهدی نبئی افزود: شرکت گاز استان زنجان از سال ۱۳۸۱ موفق به دریافت و تمدید سالیانه گواهینامه استانداردهای IMS شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز