خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در زنجان:

در جنگ نرم دانشجو هوشیار باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۲۳

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور, گفت: مقام معظم رهبری نیز با تبیین و تعبیر افسر جوان جنگ نرم حضور دانشجویان را در این عرصه ضروری دانستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور, گفت: هنوز برخی ها قبول ندارند که در جنگ تمام عیار جنگ نرم قرار داریم.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان, محمد ودود حیدری, امروز سه شنبه(۲۰آبان) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره افسران جنگ نرم در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان, با تقدیر از دست اندرکاران جشنواره افسران جنگ نرم اظهار داشت: دومین جشنواره افسران جوان جنگ نرم به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری برگزار شده است.

حیدری, قدرت بازدارندگی نظام را نتیجه زحمات و تلاش و مجموعه هوا و فضای سپاه عنوان کرد و افزود: سردار شهید تهرانی مقدم نیز از این جرگه بود که هیچگاه رسانه ای نشد.

این مسئول با اشاره به اینکه وقتی واژه جنگ نرم به کار برده می شود، نشان می دهد که موضوع جدی است، افزود: هنوز برخی ها قبول ندارند که در جنگ تمام عیار جنگ نرم قرار داریم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره) جنگ نرم را پیش بینی کرده بودند، افزود: امام در همان سال های اول انقلاب و سه ماه بعد از پایان جنگ امام پیش بینی جنگ نرم را می کنند.

وی با اشاره به اینکه امام محل هجمه را دانشگاه عنوان کرده بودند، افزود: امام اعتقاد داشت که باید دانشجویان در این عرصه فعالیت کنند.

این مسئول با بیان اینکه امام در سال ۶۷ پیش بینی و تدبیر پیشه کردند، افزود: مقام معظم رهبری نیز با تبیین و تعبیر افسر جوان جنگ نرم حضور دانشجویان را در این عرصه ضروری دانستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه اقا اجازه در این وادی جایگاهی ندارد، افزود: افسر جوان جنگ نرم راهبرد و هدف دارد و با تشخیص و تحلیل مبتنی بر اهداف و آرمان ها و مبانی گفتمانی انقلابی فعالیت های خود را انجام می دهد.

وی ادامه داد: اقدام و عمل افسر جوان جنگ نرم بر اساس بصیرت و تبعیت از فرمانده و ولی فقیه است که نه از ولایت جلوتر گام برمی دارد و نه عقب می ماند.

حیدری, در ادامه تاکید کرد: افسر جوان جنگ نرم ممکن است خطا هم داشته باشد، اما خطاهای او قابل برگشت است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در پنج موضوع برگزار شده است، افزود: بعد از بررسی و داوری ملی ۱۲ اثر برگزیده شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه فضایی که تنفس می کنیم و درس می خوانیم یک صحنه نبرد واقعی از مقدسات و ارزش ها و آرمان ها است، افزود: باید در این صحنه دانشجو هوشیار باشد.

وی در پایان سخنان خود, با بیان اینکه سرمایه های ارزشی نظام اسلامی در حال حاضر در سوریه، لبنان و فلسطین حضور دارند، خاطرنشان کرد: باید قدر دان این سرمایه ها بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز