خبرگزاری کار ایران

در محل اداره کل منابع طبیعی استان زنجان؛

جلسه توجیهی آموزش کارگروه انفال برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۵۹

دومین جلسه توجیهی آموزشی کارگروه انفال(سفیران انفال) با حضور کلیه اعضای انفال، معاونان و مسوولان منابع طبیعی استان برگزار شد. در این جلسه حجت السلام والمسلمین میرقاسمی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی پیرامون اهمیت انفال و ضرورت انفال سخنرانی کردند.

مدیر آموزش و ترویج اداره کل, گفت: هدف ما مشارکت دادن مردم در حفاظت و نگهداری از منابع طبیعی است و ایجاد تولید ثروت برای مردم است و هر قانونی باید در جهت منفعت عمومی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, حجه الاسلام و المسلین رحیمی نیا، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه اداره کل به تشریح وظایف سفیران انفال و اهداف شکل گیری این کارگروه پرداختند.

وی، با اشاره به اینکه دنیا و جهان هستی نهایت زیبایی است و این زیبایی جهان آفرینش در نظام مند بودن آن است، افزود: برای جلوگیری از تخریب تابلوهای زیبای آفرینش همه وظیفه دارند با آن مقابله کنند و طلاب و روحانیون در این امر وظیفه خطیرتر دارند.

از آنجایی که در نزد خداوند فاسد محبوب نیست، مفسد هم محبوب نخواهد بود و آنهایی که نابودکنندگان زمین، جنگل و مرتع مفسد هستند.

در ادامه محمدرضا گلمحمدی، مدیر آموزش و ترویج اداره کل به تشریح وضعیت موجود منابع طبیعی در سطح کشور و زنجان پرداخت و گفت: هدف ما مشارکت دادن مردم در حفاظت و نگهداری از منابع طبیعی است و ایجاد تولید ثروت برای مردم است و هر قانونی باید در جهت منفعت عمومی مردم است.

وی، با تاکید بر صیانت مردم از مراتع در مقابل حریق، حضور روحانیون را در جمع منابع طبیعی فرصت مناسب و مغتنم دانست.

اهداف کارگروه فرهنگی و تبلیغی انفال تبیین مساله انفال و مال امام زمان(عج)، توجه دادن روستاییان به سمت ضرورت لقمه حلال، ایجاد انگیزه برای ایجاد مناطق اقتصادی، همکاری اداره کل منابع طبیعی، هدف حفاظت و توسعه منابع طبیعی و ایجاد روحیه اقتصادی در روستاییان برای مشارکت در طرح های توانمندسازی محیط و مناطق زندگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز