خبرگزاری کار ایران

رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان ایجرود:

باید تلاش کنیم تا منش و رفتارما با بینش ها و نگرش هایمان مطابقت داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۹۴

گردهمایی مسئولین ونمایندگان معلمان ومدیران شهرستان ایجرود با حضور تمجیدی مدیر کل آموزش وپرورش استان وسیفی نیا معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش امروز در محل اداره آموزش وپرورش شهرستان ایجرود برگزار شد.

رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان ایجرود در جمع مسئولین ونمایندگان معلمان ومدیران شهرستان ایجرود, گفت: باید تلاش کنیم تا منش و رفتارما با بینش ها ونگرش هایمان مطابقت داشته باشد

به گزارش ایلنا از زنجان, داود بهرامی رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان ایجرود در این گردهمایی در سخنان خود گفت: باید تلاش کنیم تا منش و رفتارما با بینش ها ونگرش هایمان مطابقت داشته باشد تا بتوانیم باعثتغییر در رفتارهای دانش آموزان درراستای دانایی وتوانایی باشیم.

این مقام مسئول افزود؛ در آموزش وپرورش دولت تدبیر وامید باید تلاش کنیم تا دیدگاههای همکاران را برای توسعه آموزش وپرورش به یکدیگر نزدیک کنیم چون در صورت نزدیک شدن نگرش ها در رسالت خود موفق خواهیم شد.

بهرامی در ادامه گفت؛ آموزش وپرورش دولت تدبیر وامید بر پایه گفتگو، صحبت، تعامل دوسویه واقناع است ورویکرد آمرانه ودستوری در این دستگاه جواب نمی دهد.

وی در سخنان خود گفت؛ مهندسی چنین فضایی بر عهده مدیران مدارس ونماینده معلمان است ویکی از راهبردهای اساسی در آموزش وپرورش تدبیر وامید کیفیت بخشی آموزشی است که در این میان شورای معلمان نقش بی بدیل وغیر قابل انکاری را ایفا می کند.

رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان ایجرود تکریم واحترام، همدلی، محبت وصمیمیت را راهکارهایی عنوان نمود که برای تعمیق آموزه های اخلاقی ودینی دانش آموزان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز