خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولان استان زنجان تاکید کرد:

ساختار بودجه‌ای کشور از گذشته دارای مشکل بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۲۳

قوانین مربوط به سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: باید همه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی لاریجانی امشب در جمع مسئولان استان زنجان، با اشاره به هموار بودن زمینه پیشرفت و توسعه برای استان زنجان، اظهار داشت: در سطح استان زنجان بین مسئولان استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان قوه قضائیه و دیگر مسئولان همگرایی و همسویی خاصی وجود دارد و این امر زمینه ساز پیشرفت و توسعه برای استان است.

لاریجانی با بیان اینکه نخستین ویژگی یک حکومت مناسب و خوب همگرایی بخش‌های مختلف آن، است افزود: باید این همبستگی و همسویی در جامعه تداوم داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه گاهی اوقات تفاوت نظر در میان مردم و مسئولان وجود دارد، گفت: تفاوت نظر‌ها باعثتکامل جامعه می‌شود.

این مسئول کشوری در استان زنجان، با اشاره به اینکه کشورهای پیشرفته از این امر مهم به درستی استفاده کرده‌اند، خاطر نشان شد: نظام جمهوری اسلامی ایران از فرهنگی غنی برخوردار است که عقلانیت، معنویت و عدالت را توام با هم دارد و این امر ظرفیت بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود.

لاریجانی با اشاره به اینکه ایران اسلامی از عقلانیت و رفتار دورنگرایانه خوبی برخوردار است و این امر به ریشه اسلامی برمی‌گردد، گفت: از ظرفیت‌های موجود در کشورمان باید به درستی استفاده شود.

این مسئول کشوری در زنجان با اشاره به وجود متخصصین در کشور اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های ایجاد شده درکشور استفاده مطلوب کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود، با اشاره به اینکه کشورمان در مسائل اقتصادی نقض‌هایی دارد، یادآورشد: در برخی از دوره‌ها این اشکالات مورد قبول واقع نمی‌شد و به این دلیل مشکلات موجود در این زمینه نیز حل نمی‌شد.

این مسئول کشوری در زنجان، با اشاره به اینکه دولت‌های مختلف کشورمان در مسئله اقتصادی اشکالات مزمنی داشته‌اند، خاطر نشان شد: این اشکالات در دولت‌های گذشته عمیق‌تر شده است.

لاریجانی در ادامه با اشاره به اینکه ساختار بودجه کشور از گذشته اشکال داشته و در دولت‌های گذشته نیز به این امر بی‌توجهی شده است، افزود: باید همه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

وی همچنین بر لزوم افزایش فعالیت‌های تولیدی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر بخش خصوصی فعال نشود، مشکل اقتصاد کشور نیز حل نخواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه باید به بخش مدیریت اقتصادی درونی کشورمان توجه شود، تاکید کرد: تولید کشور باید رونق یابد و اصل ۴۴ نیز باید در کشور اجرا شود.

این مسئول در زنجان، با اشاره به قوانین و مقررات کاهش یافتهٔ مربوط به سرمایه‌گذاری در کشور و تسهیل در این خصوص تاکید کرد: باید بسترهای سرمایه‌گذاری در کشورمان فراهم شود.

لاریجانی در پایان با اشاره به اینکه باید طرح‌ها و پروژه‌ها به بخش غیردولتی واگذار شود، افزود: بسیاری از پروژه‌ها را می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد تا جهشی خوبی در این زمینه ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز