خبرگزاری کار ایران

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی؛

عرض ارادت کارکنان شرکت گاز استان زنجان با برگزاری مراسم عزاداری و احسان حلیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۳۳

با این گریه‌ها است که تمامی پرونده‌های ظالمین جهان گشوده شده، ظلم و ستم آنان زیر سئوال رفته و جبهه حق و باطل مشخص می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان، گفت: با شناخت صحیح و انتخاب درست است که انسان سعادتمند شده و با انتخاب نادرست خود را به ورطه نابودی می‌اندازد.

به گزارش ایلنا از زنجان، همزمان با آغاز ماه محرم الحرام و ایام عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، کارکنان این شرکت به حرمت فرزندان رسول ا…(ص) و یاران باوفایشان با سیاهپوش کردن در و دیوار، رخت عزا بر تن کرده و با برگزاری مراسم عزاداری و قرائت زیارت عاشورا در دهه اول محرم، با پخت و احسان حلیم، عشق و ارادت خود را پیش کش ایشان کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای والا مقام کربلا، با اشاره به جایگاه خاندان نبوت و اهمیت تلاش برای کسب معرفت ائمه اطهار علیهم السلام، سوگواری و گریه بر حضرت امام حسین(ع) را گریه سیاسی – عبادی عنوان کرد و گفت: با این گریه‌ها است که تمامی پرونده‌های ظالمین جهان گشوده شده، ظلم و ستم آنان زیر سئوال رفته و جبهه حق و باطل مشخص می‌شود.

حجت الاسلام متین قدرت انتخاب را یکی از نعمات خداوند باری‌تعالی عنوان کرد و ابراز داشت: با شناخت صحیح و انتخاب درست است که انسان سعادتمند شده و با انتخاب نادرست خود را به ورطه نابودی می‌اندازد.

وی افزودن محبت اهل بیت(ع) در دل‌ها، تلاش برای اطاعت ایشان و ترک گناهان را از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به خدا اعلام کرد و افزود: محزون شدن بر حزن و اندوه و شادی برای شادمانی‌های اهل بیت(ع) و شناخت و حفظ جایگاه ولایت، مسیری مطمئن برای گام برداشتن در راه اسلام است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان نیز با اشاره به حضور پرشور عاشقان حسینی در این مراسم گفت: به همت کارکنان این شرکت از آغاز ماه محرم اقدام به برگزاری مراسم دعای پرفیض زیارت عاشورا در ساعات اولیه صبح کردیم که در شب تاسوعای حسینی این مراسم با برگزاری عزاداری، و سخنرانی حجت الاسلام متین، مداحی کربلایی رضا محمودی و حاج سید محمود حسینی و سپس احسان حلیم به کار خود پایان داد.

نادر رابطی با بیان اینکه عزادران حسینی از اولین ساعات روز قبل از تاسوعای حسینی با تجمع در نماز خانه شرکت گاز استان زنجان طی مراسم خاصی پس از قرائت زیارت عاشورا به نوحه سرایی و سینه زنی پرداخته و این مصیبت عظمی را به پیشگاه آقا امام زمان(عج) و ائمه اطهار علیهم السلام تسلیت گفتند، اظهار داشت: عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) در بعد از ظهر‌‌ همان روز از ساعت ۱۴ با حضور در دسته حسینیه اعظم زنجان عشق و ارادت خود را به نمایش می‌گذارند.

بانوان شاغل در شرکت گاز استان نیز با شرکت پر شور در مراسم عزاداری و قرائت زیارت عاشورا، پرداخت نذریه و پاک کردن گندم، مقدمات طبخ حلیم را آماده کرده و با اعتقاد بر اینکه «آنان که ماندند باید کار زینبی انجام دهند»، در مراسم عزاداری سید الشهدا، حضرت ابا عبدا… الحسین(ع) و شهدای کربلا سهیم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز