خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

پدافند غیرعامل، موجب تحکیم اقتدار و پایداری امنیت ملی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۹۶

با توجه به شرایط کشور و وضعیت خاص خاورمیانه و کشورهای منطقه، ضرورت نگاه ویژه به مقوله پدافند غیرعامل، اهمیتی دوچندان یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، گفت: پدافند غیرعامل، موجب تحکیم اقتدار و پایداری امنیت ملی بوده و خوشبختانه امروزه در کلیه پروژه‌های عمرانی استان، مسأله پدافند غیرعامل بعنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار می‌گیرد که این امر سبب حداقل شدن آسیب پذیری مراکز حساس در مواقع بحرانی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حمید رضا شهبازی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه سوگواری حضرت اباعبداله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و خاورمیانه و کشورهای منطقه از جمله عراق، ‌پاکستان، افغانستان و لبنان ضرورت نگاه ویژه به مقوله پدافند غیرعامل، اهمیتی دوچندان یافته است.

جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان گفت: پدافند غیرعامل موجب تحکیم اقتدار و پایداری امنیت ملی بوده و خوشبختانه امروزه در کلیه پروژه‌های عمرانی استان، مسأله پدافند غیرعامل بعنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار می‌گیرد که این امر سبب حداقل شدن آسیب پذیری مراکز حساس در مواقع بحرانی خواهد شد.

در ادامه، میرزایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، به اهمیت پدافند غیرعامل اشاره و به بیان رئوس برنامه‌های بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در استان پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز