خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبر داد:

سد بلوک تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۳۶

تا کنون برای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و اعتبارسال جاری آن نیز۳/۶ میلیارد ریال مصوب شده است و آبگیری آن از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: با تکمیل این سد ۲۱۶ هکتار از اراضی پایین دست سدتحت شبکه آبیاری و زه‌کشی قرارخواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیرحمیدنیا، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، در جریان بازدید از عملیات اجرایی سد بلوک گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری سدبلوک افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی این سد از سال ۱۳۸۵ آغاز و هدف از اجرای این سد مهار آبهای سطحی و جلوگیری از طغیان‌های فصلی رودخانه بلوغ و توسعه اراضی کشاورزی پائین دست است.

وی افزود: با تکمیل این سد ۲۱۶ هکتاراز اراضی پایین دست سدتحت شبکه آبیاری و زه‌کشی قرارخواهد گرفت.

وی حجم مخزن سد را ۵۱/۱ میلیون متر مکعب بیان کرد و اظهار داشت: تا کنون برای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و اعتبارسال جاری آن نیز۳/۶ میلیارد ریال مصوب شده است وآبگیری آن از ابتدای سالجاری آغاز شده است.

وی میزان اشتغال زایی این پروژه را ۷۸ نفر بطور مستقیم و ۴۲ نفر غیر مستقیم اعلام کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی ساختمان سد ۹۴ درصد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز