خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مرکز زنجان خبر داد:

تولید و پخش ۳۲۰۰دقیقه برنامه در سفر رئیس جمهور به استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۰۰۲

حدود ۶۰ دقیقه ارتباط زنده رادیو تلویزیونی با شبکه‌های مختلف رسانه ملی و مراکز استان‌ها در جریان این سفر انجام گرفته است.

مدیر کل مرکز زنجان گفت: ۳۱۳۴ دقیقه ویژه برنامه درحوزه‌های سیما، صدا وخبر با حضور استاندار ومعاونین استانداری پخش شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صفری، امروز شنبه(۳آبان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اعلام این خبر اظهار داشت: برقراری۷ارتباط زنده رادیو، تلویزیونی از ۵نقطه مختلف مرکز استان در طول یکروز کاری گسترده و خطیر بوده است.

صفری با بیان همکاری مطلوب و پوشش به موقع مراکز استان‌ها در این سفر، گفت: فعالیت همزمان ۳واحدسیار تلویزیونی از مراکز کردستان، اردبیل و زنجان و۱۷ اکیپ تصویربرداری پرتابل در ضبط و پخش بی‌نقص برنامه‌های ریاست جمهوری در ۷ارتباط مستقیم از ۵نقطه مرکز استان، نشان دهنده تخصص و تجربه کارکنان صدیق و خدوم رسانه ملی است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، در ادامه از پخش۳۱۳۴ دقیقه ویژه برنامه در حوزه‌های سیما، صدا و خبر با حضور استاندار و معاونین استانداری، تعدا قابل توجهی زیرنویس اطلاع رسانی برنامه‌های سفر و پخش مستقیم و پوشش خبری تمام سخنرانی‌ها و دیدار‌های ریاست جمهوری همچنین دیدار وزراء ونمایندگان اعزامی ایشان به سایر شهرستانهای استان خبر داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۶۰ دقیقه ارتباط زنده رادیو تلویزیونی با شبکه‌های مختلف رسانه ملی و مراکز استان‌ها در جریان این سفر انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز