خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

اهانت به قرآن و دین مبین اسلام از توطئه‌های دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۶۱

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: اهانت به قرآن، پیامبر گرامی اسلام و دین مبین اسلام از توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: دشمن از هر توطئه‌ای برای کاهش این روحیه در بین مسلمانان به ویژه مردم ایران استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان,، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز سه شنبه(۲۹مهر) در همایش مبلغین استان زنجان به عنوان طلایه‌داران تبلیغ با اشاره به فعالیت‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان زنجان اظهار داشت: برنامه‌های ماه محرم از سوی این ستاد تشریح شده است.

سردار کرمی, با اشاره به اینکه تبیین اهداف قیام عاشورا و امام حسین(ع) باید در ماه محرم مورد توجه ویژه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: «هیهات من‌الذله» شعار امام حسین(ع) است که مردم ایران با چنین روحیه‌ای در مقابل دشمنان می‌ایستند.

این مسئول با بیان اینکه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است، تصریح کرد: ایام ماه محرم فرصت مناسبی برای مبلغین در این زمینه محسوب می‌شود.

مقابله با بدعت‌ها از تاکیدات مقام معظم رهبری است

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مقابله با بدعت‌ها از تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه عاشورا است، ادامه داد: باید با بدعت‌ها و خرافه‌های که در دین ایجاد می‌شود، مبارزه کرد.

سردار کرمی با بیان اینکه توطئه دشمن حذف روحیه جهاد و شهادت و مبارزه است، افزود: دشمن از هر توطئه‌ای برای کاهش این روحیه در بین مسلمانان به ویژه مردم ایران استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام با مشکلاتی مواجه است، افزود: ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی از جمله عراق، افغانستان، سوریه و بحرین از توطئه‌های دشمنان است.

این مسئول با بیان اینکه جنگ تمام عیار علیه نظام اسلامی آغاز شده است، افزود: ۱۸ هزار کانال تلویزیونی علیه اسلام، ۵۵۰ شبکه تلویزیونی با زبان‌های مختلف علیه انقلاب فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۵۴ کانال تلویزیونی فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند، خاطرنشان کرد: جنگ تمام عیار دشمن در فضای مجازی نیز به سرعت ادامه دارد.

سردار کرمی با اشاره به نقش تاثیرگذار روحانیت در دوران مبارزه به ویژه دوران دفاع مقدس ادامه داد: ۵ هزار روحانی در این دوران به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون در خط مقدم مبارزه قرار دارند، افزود: باید در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیز این قشر خط شکن باشند.

این مسئول با بیان اینکه ترویج فساد و فحشا از توطئه‌های دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره ای است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مبتذل و مستجهن در قالب شبکه‌های ماهواره‌ای به خانواده‌ها نفوذ کرده است.

*حرکت مطلوب مردم برای حذف ماهواره از زندگیشان

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حرکت مطلوبی از سوی خانواده به منظور حذف ماهواره از زندگیشان آغاز شده است، افزود: با توجه به ارائه آسیب‌های ماهواره، یک هزار دیش ماهواره از سوی مردم تحویل داده شده است و برخی مردم نیز ماهواره‌های خود را خرد کرده‌اند.

سردار کرمی اهانت به قرآن، پیامبر گرامی اسلام و اسلام را از دیگر توطئه‌های دشمنان دانست و یادآور شد: باید علمای دین به ویژه مبلغین در این زمینه هوشیار بوده و با اطلاع‌رسانی درست به مردم در مقابل این توطئه‌ها قد علم کنند.

وی با بیان اینکه دشمن برای توزیع مواد مخدر در جوامع سوم میلیاردها دلار هزینه می‌کند، افزود: برخی از عوارض این گونه مواد مخدر در حد از بین رفتن استخوان‌ها و از جدا شدن اعضای بدن استفاده‌کنندگان است.

این مسئول در پایان سخنان خود با بیان اینکه ضرروی است با توجه به شعار سال با عزم ملی و مدیریت جهادی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد، افزود: کشور با نیروی عظیم منابع انسانی و تجهیزاتی آماده مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز