خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حاشیه اکران اختصاصی فیلم؛

سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر استان زنجان، بسیارحائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۴۳

امیدواریم دیگر اصحاب صنعت و تولید و اقتصاد استان نیز بتوانند در مشارکت‌های فرهنگی و هنری استان حضور موثر داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر استان زنجان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم، شامگاه دیروز در حاشیه نشست با عوامل تله فیلم کیمیا به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز زنجان، گروه صنعتی خالص سازان روی زنجان و انجمن سینمای جوان زنجان، با اشاره به اهمیت به کارگیری عوامل فیلم از استان زنجان، گفت: تولید و ساخت این تله فیلم در زنجان با مشارکت بخشی خصوص و صنایع زنجان بسیار حائز اهمیت است.

مقدم با بیان اینکه وجود افراد توانمند و مشارکت این افراد و عوامل در جامعه می‌تواند بعنوان الگوی برای دیگران باشد، افزود: سرمایه گذاری بخش خصوص در حوزه فرهنگ وهنر استان زنجان بسیار اساسی و مهم است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با بیان اهمیت سرمایه‌گذاری بخش خصوص در حوزه فرهنگ و هنر استان زنجان، اظهار داشت: صنایع زنجان می‌توانند در بخش و حوزه فرهنگ و هنر اقدامات تاثیر گذار داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افراد جامعه زنجان و مسئولین باید قدر این افراد را در مشارکت و سرمایه گذاری‌های فرهنگی را درسطح استانی و ملی باشند، تصریح کرد: امیدواریم دیگر اصحاب صنعت وتولید و اقتصاد استان نیز بتوانند در مشارکت‌های فرهنگی و هنری استان حضور موثر داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان دستگیری این افراد را در این راستا مهم ارزیابی کرد و گفت: این حرکت فرهنگی با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی اولین اقدام دراین بخش بوده است.

این مسئول فرهنگی در استان زنجان، با بیان اینکه تا پایان سال جاری شاهد نمایش و اکران تولیدات سینمایی با حضور عوامل تولیدات هنری در زنجان خواهیم بود، افزود: سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی مهم‌تر از سرمایه‌های مادی در جامعه هستند.

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به حضور هنرمندان کشوری در استان، گفت: این اقدامات می‌تواند باعثرشد بیش از پیش فرهنگ و هنر کشور باشد.

ساخت این فیلم با مشارکت بخش خصوصی به تهیه کنندگی یوسف مرادلو در شرکت خالص سازان روی زنجان و بخشی نیز در کشور ترکیه به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا صادقی جهانی ساخته شده است، که این فیلم قبل از اکران رسمی شامگاه دیروز در تالار هنر فرهنگسرای امام زنجان برای هنرمندان و عوامل تولید این فیلم با حضور بازیگر توانمند «مهدی هاشمی» اکران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز