خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

جمع‌آوری کمک برای مردم غزه

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۰۰

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌اوری کمک برای مردم غزه با همکاری سپاه انصار المهدی استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، گفت: بر همین اساس طی روزهای نهم، دهم و یازدهم کمک‌های مردم استان با همکاری مشترک سپاه استان و کمیته امداد و همراهی صدا و سیمای مرکز استان جمع آوری خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو امروز با اعلام این خبر، با اشاره به حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به مردم غزه اظهار داشت: با توجه به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به مردم غزه و فرا رسیدن روز همبستگی با مردم غزه، جلسه مشترکی بین سپاه استان و کمیته امداد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا با رایزنی‌های انجام شده و به تبع وضعیت کشوری، کمک‌های مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در استان جمع آوری خواهد شد، تصریح کرد: بر همین اساس طی روزهای نهم، دهم و یازدهم کمک‌های مردم استان با همکاری مشترک سپاه استان و کمیته امداد و همراهی صدا و سیمای مرکز استان جمع آوری خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه کمک‌های مذکور در راستای بازسازی آسیب دیدگان غزه طی ۵۰ روز حمله بیرحمانه رژیم اشغالگر قدس انجام خواهد شد، افزود: با توجه به نیاز فوری منطقه برای تامین امکانات لازم و خسارات به وجود آمده پایگاه‌های جمع آوری کمک در استان دایر خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در پی برگزاری جلسه مشترک با حضور فرمانده سپاه استان و مدیر کل کمیته امداد، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به صورت مشترک در معابر، می‌ادین، مساجد، مراکز نیکوکاری، مصلی‌های برگزاری نماز جمعه دایر خواهد شد، افزود: در این راستا از ظرفیت اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج کارگری، ادارات، اصناف، محلات، دانش‌آموزی و دانشجویی نیز بهره گرفته خواهد شد.

حسنلو با اشاره به اینکه در این پایگاه‌ها صرفا کمک‌های نقدی جمع‌اوری می‌شود، بیان کرد: برای سهولت امر شماره حساب سیبای ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ کمیته امداد نزد بانک ملی نیز به منظور واریز وجوهات نقدی اختصاص یافته است.

وی همچنین از آمادگی دفا‌تر کمیته امداد به منظور دریافت کمک‌های نقدی نیز خبر داد و گفت: مردم خیر استان برای کمک رسانی به مردم مظلوم غزه می‌توانند به دفا‌تر این نهاد در سطح استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان از مردم درخواست کرد: به علت کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی و همچنین عدم همکاری برخی کشورهای همجوار صرفا کمک‌های خود را به صورت نقدی اهدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز