خبرگزاری کار ایران

در آبفای استان زنجان صورت گرفت:

بازدید مدیرعامل شرکت آبفای استان از امور زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۴۱

علیرضا جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان، و هیات همراه از امور آبفای زنجان بازدید کرد.

مدیر امور آبفای زنجان، گفت: مطالبات شرکت از مشترکین، ۷ میلیارد تومان بود که این میزان به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کاهش یافته و ازاین مبلغ بیش از ۲ میلیارد تومان مربوط به مشترکین نظامی و بیش از ۱۱۰ میلیون تومان هم مربوط به مدارس است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج رستمی، مدیر امور آبفای زنجان، در این بازدید به تعداد مشترکین آب شرب شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تا کنون در شهر زنجان بیش از ۱۴۵ هزار و ۶۹۱ فقره انشعاب آب وجود دارد ونیز ۲۹ هزار و ۷۶۸ فقره از انشعاب مشترکین به شبکه فاضلاب متصل شده است.

وی در خصوص مطالبات شرکت از مشترکین هم افزود: مطالبات شرکت از مشترکین ۷ میلیارد تومان بود که این میزان به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کاهش یافته و ازاین مبلغ بیش از ۲ میلیارد تومان مربوط به مشترکین نظامی و بیش از ۱۱۰ میلیون تومان هم مربوط به مدارس است.

مدیر امور آبفای زنجان تصریح کرد: شهر نیک پی که امسال به امور آب شهر زنجان تحویل داده شده است با دو حلقه چاه و یک قنات، جمعآ با دبی سه لیتر بر ثانیه آب شرب مشترکین این شهر تامین می‌شود.

رستمی به تعداد مشترکین شهر ارمغانخانه اشاره کرد و افزود: تعداد مشترکین شهر ارمغانخانه ۵۶۰ مشترک است که ۴۰ مشترک آن مربوط به مساکن مهر است.

مدیر امور آبفای زنجان همچنین گفت: در طی ۳ ماه نخست سال جاری ۴۱۲ فقره انشعاب غیر مجاز کشف شده است.

رستمی در ادامه خاطر نشان کرد: حدود ۸۵۰ کیلومتر شبکه آب شرب در رستمی حدود ۴۵۰ کیلومترآن فرسوده است و اصلاح شبکه و لوله گذاری مناطق فرسوده با تخصیص به موقع اعتبارات با اولویت انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز