خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

پایگاه‌هایی که از مساجد و کلمه مقدسه " لا الا اله الله " دور شوند، هیچ وقت موفق نخواهند بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۷۴

بسیج اقشار در مجموعه‌های مختلف شکل گرفته و آثار و برکات آن به خوبی دیده می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان، گفت: پایگاه‌هایی که از مساجد و کلمه مقدسه «لا الا اله الله» دور شوند، هیچ وقت موفق نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار یلنا از زنجان، حجت‌الاسلام نجم الدین فتحی در همایش مشترک فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ائمه جماعات و هئیت امنای مساجد شهرستان زنجان با تقدیر از حضور ائمه جمعه، فرماندهان و هئیت امنای مساجد در این همایش اظهار کرد: این سه قشر، نقش تاثیرگذاری در فعالیت‌های مساجد دارند.

حجت‌الاسلام نجم الدین فتحی با اشاره به اینکه بسیج برای همه اقشار جامعه است و همه مردم خود را از بسیج می‌دانند، ادامه داد: بسیج اقشار در مجموعه‌های مختلف شکل گرفته و آثار و برکات آن به خوبی دیده می‌شود.

این مسئول در زنجان با بیان اینکه بسیجی یعنی حضرت علی(ع) که همه وجودش را وقف اسلام کرد، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه نیز بسیجی‌وار خود را وقف اسلام و مسلمین کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه هئیت امنا زمینه و بستر لازم را برای حضور مردم در مساجد فراهم می‌کنند، خاطرنشان کرد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج نیز به عنوان نیروی آمر و پایه‌گذار در مساجد حضور جدی دارند.

حجت‌الاسلام فتحی با اشاره به اینکه علما و ائمه جمعه مساجد تولید فکر و اندیشه می‌کنند، تصریح کرد: باید از وجود ائمه جمعه به صورت تاثیرگذار در مساجد استفاده کرد.

وی بر ضرورت همکاری و همیاری بین بسیج، هئیت امنای مساجد و ائمه جماعات تاکید کرد و افزود: همکاری این سه قشر موجب ادامه روند مطلوب مساجد می‌شود.

این مسئول جدایی و تفرقه بین این سه قشر را موجب خشنودی دشمنان دانست و گفت: باید مساجد به عنوان کانون‌های فرهنگی و تاثیرگذار جامعه مورد توجه بوده و از ظرفیت‌های این سه قشر برای آبادانی مساجد بیشتر استفاده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه فرماندهان بسیج، ائمه جماعات و هئیت امنای مساجد باید موجب تعالی نام پروردگار متعال شوند، افزود: دوری این سه اساس از هم آسیب‌های جدی را به این حوزه وارد می‌کند.

حجت‌الاسلام فتحی با اشاره به اینکه در کنار مسجد همواره محراب نیز مطرح است، خاطرنشان کرد: پایگاه‌هایی که از مساجد و کلمه مقدسه «لا الا اله الله» دور شوند، هیچ وقت موفق نخواهند بود.

وی کلمه «لا اله الا الله» را اسلحه بسیج دانست و افزود: ۹۷ درصد شهدای دوران دفاع مقدس مسجدی بوده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه فرماندهی موفق است که هنگام نماز پایگاه را تعطیل کند، ادامه داد: این سه قشر باید برای اعتلای کلمه «لا اله الا الله» تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان در پایان از مسجد به عنوان پایگاه توحیدی نام برد و یادآور شد: این پایگاه باید حفظ شده و همه افراد جامعه نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز