خبرگزاری کار ایران

در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت های آب فاضلاب روستایی و شهری زنجان عنوان شد؛

قیمت آب باید واقعی شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۸۴

قیمت آب یابد به سمت واقعی شدن هدایت شود و تحقق این مهم معضلات ناشی از این بخش را بیش از گذشته کاهش می‌دهد.

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: اعتبارات فعلی امکان بهبود وضعیت بحرانی آب در کشور را نمی‌دهد و هر روز نیز شرایط بحرانی در این بخش از سوی متولیان امر مطرح می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، جواد رحمتی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت‌های آب فاضلاب روستایی و شهری استان افزود: منابع مالی در کشور بسیار محدود است و در هزینه کرد این منابع نیز دقت لازم انجام نمی‌گیرد.

رحمتی اظهار داشت: صرفا نمی‌توان با توصیه و کار فرهنگی به صرفه جویی آب دست یافت و در این میان واقعی شدن قیمت آب به تحقق این امر کمک فراوانی می‌کند.

رحمتی تصریح کرد: اعتبارات فعلی امکان بهبود وضعیت بحرانی آب در کشور را نمی‌دهد و هر روز نیز شرایط بحرانی در این بخش از سوی متولیان امر مطرح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت آب استان زنجان نیز در مقایسه با دیگر مناطق کشور بحرانی است، اظهار کرد: تداوم این روند یک زنگ خطر برای شهر‌ها و روستاهای استان به شمار می‌رود و لذا مدیران جدید دو شرکت‌های آب فاضلاب روستایی و شهری باید با اشرافیت کامل به این موضوع در برنامه ریزی‌های آتی توجه جدی داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: میانیگن مصرف آب در ایران بیش از کشورهای پیشرفته است و این موضوع بیانگر استفاده مردم از یک الگوی غلط در این بخش است.

وی خاطر نشان کرد: همکاری عموم مردم در مصرف بهینه آب به طور یقین بسیاری از معضلات ناشی از عدم آن را به حداقل کاهش می‌دهد.

در پایان این مراسم از خدمات «مسلم‌پور نصرت و رضا کابلی» به عنوان مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان زنجان تقدیر و «علیرضا جزء قاسمی و محمد حسین مهام فر» به عنوان مدیران جدید آب و فاضلاب شهری و روستایی این استان معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز