خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد؛

ثبت نام مجدد از داوطلبان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۶۹

داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی زنجان می توانند با مراجعه به سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www. azmoon. org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: با توجه به اینکه زمان ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان مهرماه سال جاری خواهد بود از ثبت نام شدگان درخواست می‌شود که زمان مراجعه به واحد دانشگاهی را به تعویق نیندازند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجتبی صلوتی امروز با اعلام این خبر گفت: سایت ثبت نام رشته‌های کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون از روز شنبه مورخ ۹۳/۶ / ۲۲ مجددا باز شده است.

وی گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور و مشاهده رشته‌های این مقطع نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

صلوتی گفت: ثبت نام شدگان می‌توانند ۴۸ ساعت پس از ثبت نام و با گرفتن پرینت از سایت به واحد زنجان مراجعه کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: با توجه به اینکه زمان ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان مهرماه سال جاری خواهد بود از ثبت نام شدگان درخواست می‌شود که زمان مراجعه به واحد دانشگاهی را به تعویق نیندازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز