خبرگزاری کار ایران

آبان ماه سال جاری؛

دانش‌آموزان زنجان به مسابقات رباتیک روسیه اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۰۶

دانش‌آموزان در این رقابت‌ها ساخت و برنامه‌ریزی ربات‌هایشان را انجام ‌داده‌اند / رقابت‌های انتخابی المپیاد رباتیک همه ساله و با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می شود.

مسئول لگوی آموزش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان زنجانی آبان ماه سال جاری به مسابقات رباتیک روسیه اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سعید امامیاری با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: دانش‌آموزان در این رقابت‌ها ساخت و برنامه‌ریزی ربات‌هایشان را انجام ‌داده‌اند.

وی گفت: رقابت‌های انتخابی المپیاد رباتیک همه ساله و با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می شود.

مسئول لگوی آموزش استان زنجان با بیان اینکه دانش‌اموزان زنجان نیز در این رقابت‌های حضور داشتند، تصریح کرد: این رقابت‌ها در رده‌های سنی متفاوت و در لیگ‌های مختلف برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان زنجانی نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند، تاکید کرد: نفرات برگزیده این رقابت‌ها سهمیه شرکت در مسابقات جهانی را کسب کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها در سه بخش آزاد، junio و senier برگزار شده است، اعلام کرد: دانش‌آموزان در این رقابت‌ها ساخت و برنامه‌ریزی ربات‌هایشان را انجام ‌داده‌اند.

امامیاری با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی تیم‌ها روز ۱۳ شهریور ماه جاری در تهران برگزار شده است، تاکید کرد: رقابت‌های جهانی این دوره نیز به میزبانی روسیه در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی از موفقیت چشمگیر دانش‌‌آموزان زنجانی در این دوره از رقابت‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: این دانش‌آموزان در دو گروه junio و senier موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده‌اند.

مسئول لگوی آموزش استان زنجان با بیان اینکه یادگیری، جستجو، تفکر خلاق و کارگروهی رمز موفقیت این دانش‌آموزان بوده است، اعلام کرد: این دانش‌آموزان پس از دو ماه تمرین در دفتر لگو ۲۶ آبان به مسابقات جهانی این رقابت‌ها در روسیه اعزام می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز