خبرگزاری کار ایران

دانشگاه زنجان؛ آماده برگزاری اولین کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره‌ای روستایی آسیا واقیانوسیه

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۰۹

اطلاع رسانی و فرهنگسازی در زمینه بروز بیماری‌های و یا استفاده بیش از حد از کود و سم‌ها و یا فرسایش خاک، جنگل‌ها و آسیب رسانی به منابع طبیعی از جمله محورهای برگزاری این کنگره در زنجان خواهدبود.

مدیراجرایی اولین کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره‌ای، روستایی درآسیا واقیانوسیه و ۵امین کنگره بین المللی علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، گفت: مردم باید از خروجی‌های این تحقیقات آگاه شوند وآن را در زندگی روز مره خود بکار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامرضا مجردی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ۵امین کنگره بین المللی علوم ترویج از سال ۹۱ در ایران گفت: این کنگره برای اولین بار در استان زنجان بمیزبانی دانشگاه زنجان در شهریور سالجاری بر زار می‌شود.

مجردی با بیان اینکه دانشگاه زنجان آماده برگزاری اولین کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره‌ای روستایی آسیا و اقیانوسیه با همکاری بانک کشاورزی و صندوق عمران ملل متحد است.

مدیراجرایی اولین کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره‌ای، روستایی در آسیا و اقیانوسیه و۵ امین کنگره بین المللی علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی با بیان اینکه شاهد برگزاری کارگاه‌های نیز در این زمینه در دانشگاه زنجان خواهیم بود افزود: در روزهای آینده زنجان و ایران میزبان بیش از ۳۰نفر از کشورهای مختلف جهان خواهدبود.

مجردی همچنین خبر از برگزاری نمایشگاه جنبی نیز دراین خصوص داد و گفت: سه شنبه این هفته شاهد کلید خوردن این کنگره بین المللی در دانشگاه زنجان خواهیم بود.

مدیر اجرایی این کنگره بین المللی در زنجان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره در زنجان گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه بروز بیماری‌های و یا استفاده بیش از حد از کود و سم‌ها و یا فرسایش خاک، جنگل‌ها و آسیب رسانی به منابع طبیعی از جمله محورهای برگزاری این کنگره در زنجان خواهدبود.

وی در این زمینه با اشاره به ۶محور اصلی این کنگره یادآورشد: انتقال اطلاعات و خروجی این تحقیقات از جمله مهم‌ترین اهداف در این برهه از زمان است.

مجردی در پایان از وجود ۷۰ درصد تحقیقات در این زمینه در قفسه‌های مراکز علمی و آموزشی داد و گفت: مردم باید از خروجی‌های این تحقیقات آگاه شوند و آن را در زندگی روز مره خود بکار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز