خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت در زنجان انجام شد؛

افتتاح بوستان‌های شهید همت الهیه و امام سجاد(ع) در زیباشهر

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۳۱

همزمان با هفته دولت بوستان شهید همت شهرک الهیه و بوستان امام سجاد(ع) در زیباشهر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زنجان افتتاح شد.

بوستان امام سجاد(ع) زیباشهر با مساحت ۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداثشده است.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، پارک شهید همت کوی الهیه با مساحت ۶ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال احداثشده است.

پیاده روسازی با سنگ با مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع، پیاده روسازی با پیور ویژه تردد نابینایان با مساحت ۵۰ مترمربع، خاک‌برداری، تسطیح و خاک‌ریزی ۸ هزار مترمربع، تک جدول به طول یک هزار و ۴۲۰ متر، اجرای نهر ایستاده ۴۹۰ متر، نصب ۲۰ عدد نیمکت، ۱۸ عدد سطل زباله، اجرای فونداسیون و نصب پایه چراغ روشنایی ۴۵ عدد، پی‌کنی برای سیستم روشنایی ۴۵۰ مترمکعب و کابل گذاری برای سیستم روشنایی به طول ۸۰۰ متر از جمله مهمترین اقدامات در این پارک است.

همچنین بوستان امام سجاد(ع) زیباشهر با مساحت ۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداثشده است.

اجرای تک جدول به طول یک هزار و ۶۰۰ متر، اجرای پیاده روسازی، کابل گذاری سیستم روشنایی به طول ۷۰۰ متر، پیاده روسازی به مساحت ۳ هزار مترمربع، اجرای نهر ایستاده به طول ۲۰۰ متر و نصب نیمکت پارکی به تعداد ۲۱ عدد و سطل زباله به تعداد ۱۸ عدد از جمله اقدامات انجام شده در این پارک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز