خبرگزاری کار ایران

مدیربانک کشاورزی استان زنجان تاکید کرد:

خاک، آب و زمین در حال از بین رفتن است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۰۴

در شهریور ماه سال جاری، شاهد برگزاری دو همایش بین المللی در بخش کشاورزی با همکاری بانک کشاورزی و دانشگاه زنجان خواهیم بود.

مدیربانک کشاورزی استان زنجان گفت: بانک کشاورزی در راستای حمایت از صنایع کشاورزی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهزاد نیکخواه بهرامی، امروز، چهارشنبه(۲۲مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت رویداد مهم علمی کشاورزی دراستان، اظ‌هار داشت: در شهریورماه سال جاری شاهد برگزاری دو همایش بین المللی در بخش کشاورزی دراستان با همکاری بانک کشاورزی و دانشگاه زنجان خواهیم بود.

نیکخواه با بیان اینکه بانک کشاورزی با همکاری دانشگاه زنجان، میزبان بالغ بر ۴۰ نفر شرکت کنندگان خارجی دراین همایش و رویداد مهم علمی کشاورزی خواهند بود، گفت: این همایش از ۱۳-۱۱شهریور ماه سالجاری به میزبانی زنجان خواهد بود.

وی، با اشاره به اینکه اجرای این طرح با همکاری سازمان‌های بین المللی و ملی صورت گرفته است، تصریح کرد: استان زنجان به‌عنوان پایلوت کشوری با توجه به ظرفیت‌های موجود در این بخش انتخاب شده است.

نیکخواه بهرامی استان زنجان را اولین استان برگزار کننده این همایش در سطح کشور برشمرد و گفت: شعار بانک کشاورزی در این راستا، بانکداری سبز در راستای رشد و تعالی فراگیر به عنولن بانک دوستدار محیط زیست است.

این مسئول در استان زنجان، نقش کشاورزان را در تامین امنیت غذایی مهم ارزیابی کرد و گفت: ۷۰ درصد غذای دنیا را کشاورزان به صورت خانوادگی در دنیا تامین می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت بخش کشاورزان و فعالیت‌های اقتصادی زنان در این حوزه، آن را در استان مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: در روزهای آخر این همایش از طرح‌های اجرای، اقتصادی و کشاورزی این افراد با حضور نمایندگانی از کشور‌های مختلف شرکت کننده بازدید خواهد شد.

نیکخواه بهرامی توانمندسازی زنان را در این راستا مهم و اساسی دانست و گفت: تورهای فرهنگی نیز در این زمینه برگزار خواهد شد.

مدیربانک کشاورزی استان زنجان، لازمه رشد متوازن، پایدار و توجه جدی به بخش‌های مختلف بخش کشاورزی را مهم دانست و گفت: بانک کشاورزی استان زنجان بالغ بر ۷۰ درصد مایحتاج بخش کشاورزی را از طریق پرداخت تسهیلات تقبل کرده است.

نیکخواه در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص استان زنجان، خاطر نشان شد: بحثپارادوکس وفراوانی فقر در این زمینه مهم است.

وی، یکی از رویکردهای اساسی را مدیریت کاهش فقر در این زمینه عنوان کرد وگفت: یکی از رویکردهای اساسی بحثمدیریت فقر دراین زمینه است.

این مسئول، سرمایه گذاری حلقه‌های غیر فعال در این خصوص را دارای اهمیت اساسی عنوان کرد.

نیکخواه بهرامی، همچنین ایجاد مشاغل سبز پایدار را در جهت کاهش فقر طبیعت مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: خاک، آب و زمین در حال از بین رفتن است.

وی دراین راستا خاطر نشان کرد: بسیاری از منابع زیر زمینی از بین رفته است.

مدیربانک کشاورزی استان زنجان، در زمینه بحثاقتصاد سبز و پرداخت تسهیلات در این راستا، افزود: ۷۰-۶۰ درصد اعتبارات به بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی در کشور واستان پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول در استان زنجان، با بیان اینکه در سال گذشته دراین خصوص ۱۵هزار نفر در استان از تسهیلات کشاورزی استان استفاده کردند، خاطر نشان شد: بخشی از این اعتبارات به توسعه بخش کشاورزی کمک قابل توجهی کرده است.

مدیربانک کشاورزی استان زنجان، دربخشی از سخنان خودع کشاورزی صنعتی را حائز اهمیت عنوان کرد وگفت: بانک کشاورزی در راستای حمایت از صنایع کشاورزی حرکت می‌کند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی در این زمینه یادآورشد: شاهد اجرای طرح‌های مختلف در این خصوص در استان زنجان هستیم.

نیکخواه بهرامی از جمله این طرح‌ها به طرح حضرت زینب و یا طرح حمایت از زندانیان‌‌ رها شده اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی است.

مدیر بانک کشاورزی استان زنجان، در پایان با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۸۰هزار نفر آموزش کودکان زنجان و آشنای آن‌ها با بانکداری به روز افزود: آموزش‌های مهارتی دارای اهمیت اساسی درجامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز