خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان:

اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر بحران‌های داخلی و خارجی مقاوم‌‌سازی‌ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۸۷

مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف جهت ‌دهنده برای تولید و سرمایه‌گذاری‌های کلان در جامعه از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان گفت: همیاران روابط عمومی با ابتکار بانک مهر اقتصاد شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،، محمد قضایی در جلسه هم‌اندیشی مدیران و همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، همیاران روابط عمومی را پل ارتباطی سازمان و مشتری عنوان کرد و افزود: همیاران روابط عمومی مختص بانک مهر اقتصاد و با ابتکار این بانک شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بانک اقتصاد پیشگام در تقویت فعالیت‌ها در کشور است، ادامه داد: توجه ویژه بانک مهر اقتصاد به مشتری مداری است.

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان همیاران را سرپنجه‌‌های شبکه روابط عمومی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و گفت: همیاران روابط عمومی امور و سیاست‌‌های مورد نظر اداره کل را در شعب برنامه ریزی و دنبال می‌‌کنند.

این مسئول بر ضرورت بهبود ارتباط کارکنان بانک مهر اقتصاد با مشتریان تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح میزان رضایت مردم از خدمات بانک افزایش یافته است.

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کشور نیز در این جلسه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف جهت ‌دهنده برای تولید و سرمایه‌گذاری‌های کلان در جامعه از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

شیخ الاسلامی با اشاره به استعدادهای سرشار معنوی، ذخایر غنی طبیعی و برخورداری از نیروی انسانی متعهد و کارآمد به عنوان ظرفیت ‌های کشور ادامه داد: اقتصاد مقاومتی در سایه توجه به چنین ظرفیت‌هایی محقق می‌شود.

اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر بحران ‌های داخلی و خارجی مقاوم‌ سازی‌ می‌کند

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در برابر همه مشکلات و بحران ‌های داخلی و خارجی که بر کشور تحمیل می‌‌شود، مقاوم‌سازی‌ کرده و تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کند.

این مسئول مصرف و هزینه درست و مدیریت انرژی را از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: ‌ اصلاح الگوی مصرف اقتصاد کشور را از متکی بودن به انرژی نجات می‌دهد.

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد واردات هر کالای خارجی را مساوی با تعطیلی یک کارخانه در کشور دانست و گفت: در صورت افزایش بی‌رویه واردات اشتغال کشور به بحران کشیده می‌شود.

این مسئول حمایت از کالای ایرانی را از سوی همه اقشار جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: چرا که حمایت از چرخه تولید موجب تقویت موضوع اشتغالزایی می‌‌شود.

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با اشاره به تشکیل کمیته حمایت از تولید و صادرات در بانک مهر اقتصاد بیان داشت: شورای راهبردی نیز در این بانک با چهار کمیته و با موضوع حمایت، تولید و گفتمان‌ سازی اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.

شیخ الاسلامی با اشاره به اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال گذشته یادآور شد: در سال جاری این تسهیلات دو برابر شده و به ۴ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

در پایان این مراسم نیز حکم همیاران روابط عمومی شعب بانک مهر اقتصاد به آن‌ها اعطا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز