خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد:

اعطای یک میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۲۸

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از اعطای یک میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: خدمات ازدواج با اهدای کمک هزینه ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی به منظور حمایت از جامعه هدف این نهاد سالانه قریب به ۳۵ سرفصل خدماتی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد بر اساس نیاز مددجویان و به صورت هدفمند ارائه می‌شود، تصریح کرد: این اقدام به منظور توانمندسازی مددجویان صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف این نهاد ارائه خدمات ازدواج است، بیان کرد: خدمات ازدواج با اهدای کمک هزینه ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه سالانه در مناسبت‌های مختلف کمک هزینه ازدواج به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: این کمک هزینه‌ها به نوعروسان، تازه‌ داماد‌ها، نوعروسان نیازمند به صورت موردی و زنان سرپرست خانواری که قصد ازدواج مجدد دارند، اعطا می‌شود.

پناهی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این زمینه طی چهار ماهه نخست امسال اضافه کرد: طی این مدت ۴۱ فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زنجانی اعطا شد.

وی همچنین به اعطای ۱۰ فقره هدیه ازدواج به تازه داماد‌ها اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه نخست ۱۶ فقره کمک هزینه خرید جهیزیه نیز به صورت موردی به نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه مبلغ کمک هزینه اهدایی به هر نوعروس ۱۰ میلیون ریال است، بیان کرد: همچنین به تازه داماد‌ها نیز مبلغ ۲ میلیون ریال به عنوان هدیه ازدواج اعطا می‌شود.

این مسئول در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان اشاره داشت و افزود: این دوره‌ها با هدف ارتقای سطح مهارت‌های زندگی مددجویان برگزار می‌شود.

پناهی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مذکور با حضور مشاوران و متخصصین برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این دوره‌ها مهارت‌های مربوط به زندگی مشترک، مدیریت اقتصادی زندگی و… به مددجویان آموزش داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز