خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

اجرای طرح مدرسه پژوهش محور در ۱۴۰ آموزشگاه استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۱۲۴

مدیرانی که مایل هستند در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ از امکانات پژوهشی اداره کل به طور مستقیم استفاده کنند با مراجعه به کار‌شناسی تحقیق و پژوهش منطقه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان، گفت: مدیرانی که مایل هستند در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ از امکانات پژوهشی اداره کل به طور مستقیم استفاده کنند با مراجعه به کار‌شناسی تحقیق و پژوهش منطقه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمود سیفی نیا، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، در تشریح طرح مدرسه پژوهش محور گفت: طرح «مدرسه پژوهش محور» با هدف پژوهش محور کردن آموزش و نهادینه سازی پژوهش در مدارس از سال تحصیلی ۹۱-۹۰ با حدود ۴۲ آموزشگاه در سطح استان(مناطق ۱۴ گانه) به اجرا در آمده است و در حال حاضر تعداد مدارس مجری طرح به ۱۴۰ آموزشگاه رسیده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مدیرانی که مایل هستند در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ از امکانات پژوهشی اداره کل به طور مستقیم استفاده نمایند با مراجعه به کار‌شناسی تحقیق و پژوهش منطقه نسبت به ثبت نام اقدام کرده و یا اینکه فرم ثبت نام را تکمیل کرده وبه آدرس: medu. ir @ ۵۷۰۰۶۵ ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز