خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان:

فراهم کردن آسودگی خاطر مشترکین خانگی با تحت پوشش قرار دادن در بیمه حوادث

کد خبر : ۱۸۶۶۹۸

طبق قرارداد منعقد شده متناسب با نظر کار‌شناسان بیمه پرداخت غرامت فوت در هر حادثه برای هر نفر۲۶۰ میلیون ریال، پرداخت غرامت نقص عضو و از کار افتادگی دائم برای هر نفر در هر حادثه؛ ۲۰۰ میلیون ریال، برای جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از هر حادثه برای هر نفر مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و جبران خسارتهای مالی به واحدهای مسکونی و مشاعات و اشخاص ثالثدر هر حادثه و به ازاء هر یک از این موارد به عنوان یک واحد مستقل تا سقف ۳۷۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: مشترکینی که از حوادثی چون انفجار، آتش سوزی، گازگرفتگی منجر به مسمومیت و مرگ آسیب می‌بینند برای بهره‌مندی از مزایای بیمه؛ در شهر‌ها با تلفن ۱۹۴ و در روستا‌ها به گازبان‌‌ همان روستا سریعاً اطلاع دهند تا مقدمات لازم برای معرفی به بیمه صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان نادر رابطی، رئیس روابط عمومی این شرکت از ادامه طرح ملی بیمه حوادثناشی از گاز طبیعی در استان زنجان خبر داد و گفت: در این قرارداد پرداخت غرامت فوت، هزینه‌های پزشکی، نقص عضو و جبران خسارت واحد‌های مسکونی؛ تعهد شرکت گاز به مشترکین خانگی در سال ۹۳ است.

وی ابراز داشت: به منظور تامین پوشش بیمه جانی و مالی مشترکین خانگی در مقابل حوادثناشی از گاز طبیعی؛ اعم از حوادثمنجر به انفجار، آتش سوزی و مسمومیت‌ها؛ قرارداد بیمه حوادث؛ ما بین شرکت ملی گاز ایران و شرکت بیمه ایران منعقد شد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ با اشاره به قرارداد ۱۲ ماهه خدمات بیمه مشترکین که از ابتدای امسال اعمال می‌شود؛ افزود: طبق ماده چهارم قرارداد بیمه مشترکین خانگی شهری و روستایی با پرداخت ۵۰۰ ریال به ازای هر واحد مسکونی در هر ماه تحت پوشش شرکت بیمه ایران قرار دارند.

نادر رابطی اعلام داشت: طبق قرارداد منعقد شده؛ متناسب با نظر کار‌شناسان بیمه؛ پرداخت غرامت فوت در هر حادثه برای هر نفر؛ ۲۶۰ میلیون ریال، پرداخت غرامت نقص عضو و از کار افتادگی دائم برای هر نفر در هر حادثه؛ ۲۰۰ میلیون ریال، برای جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از هر حادثه برای هر نفر مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و جبران خسارتهای مالی به واحدهای مسکونی و مشاعات و اشخاص ثالثدر هر حادثه و به ازاء هر یک از این موارد به عنوان یک واحد مستقل تا سقف ۳۷۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

وی توجه مشترکین محترم را به اعلام حوادثناشی از گاز طبیعی جلب کرد و تاکید کرد: مشترکینی که از حوادثی چون انفجار، آتش سوزی، گازگرفتگی منجر به مسمومیت و مرگ آسیب می‌بینند برای بهره‌مندی از مزایای بیمه؛ در شهر‌ها با تلفن ۱۹۴ و در روستا‌ها به گازبان‌‌ همان روستا سریعاً اطلاع دهند تا مقدمات لازم برای معرفی به بیمه صورت گیرد.

رابطی در پایان از مشترکین گاز طبیعی خواست در استفاده از لوازم گازسوز رعایت موارد ایمنی را سر لوحه کار خود قرار دهند و با استفاده صحیح و ایمن از این نعمت الهی شرکت گاز این استان را در ارائه خدمات شایسته به مردم یاری دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز