خبرگزاری کار ایران

مدیر بحران شرکت آبفای زنجان خبر داد:

تصویب اجرای طرح شبکه آبرسانی شهر جدید نیک پی

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۶۰

مدیر کمیته بحران شرکت آبفای زنجان گفت: اجرای شبکه آبرسانی شهر جدید نیک پی در جلسه کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت با نظر گرفتن مطالعات توجیهی و پدافند غیرعامل بررسی و تصویب شد.

مدیر کمیته بحران شرکت آبفای زنجان گفت: شهر نیک پی در حدود ۳۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که اخیرآ از بخش به شهر تبدیل شده و جمعیت آن بدون در نظر گرفتن افق طرح ۷۰۰ نفرمی باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، اردوان سلطانی مدیر بحران شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به مطلب فوق افزود: این طرح که در سطح بندی طرح ها به عنوان طرح مهم قلمداد شده دارای گستره فعالیت است.

وی همچنین گفت: نیاز مصرف مشترکین این شهر در شبانه روز ۲۰۰ لیتر و نیاز کل آنها حداکثر ۱۵۰ لیتر است.

اردوان سلطانی به نحوه آبرسانی این شهر اشاره کرد و تصریح کرد: آب مورد نیاز این شهر از طریق استحصال آب زیرزمینی تامین می‌شود و قرار است در این طرح با احداثیک چاه و انتقال آب آن به مخازن درنظرگرفته شده تامین شود و در حال حاضر امکان جابجایی مکان منابع تامین آب وجود ندارد.

مدیر بحران آبفای خاطرنشان کرد: شهر نیک پی در حدود ۳۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که اخیرآ از بخش به شهر تبدیل شده و جمعیت آن بدون در نظر گرفتن افق طرح ۷۰۰ نفر است.

وی در پایان گفت: در برآورد اولیه مشاور برای هزینه کل اجرای طرح با نظر گرفتن شبکه توزیع، احداثمخازن پمپاژ و حفر چاه حدود ۲/۱۱ میلیارد ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز