خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

طرح ضیافت الهی در امامزاده های زنجان اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۸۳

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری طرح های نشاط معنوی و ضیافت الهی در امامزاده های استان زنجان خبر داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح نشاط معنوی، همزمان با شروع تعطیلات تابستان و فرا رسیدن اوقات فراغت دانش آموزان در ۲۰ بقعه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, حجت الاسلام علی باقری امروز درجمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان, اظهار داشت: طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان، با برنامه های تفسیر قرآن کریم، محفل انس با کتاب آسمانی، ترتیل و جزء خوانی قرآن، برگزاری کلاس های آموزش این کتاب آسمانی، برپایی سفره اطعام در راستای اجرای نیات واقفین انجام می شود..

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان, با بیان اینکه برنامه ها با حضور اساتید در این خصوص خواهد بود گفت: تفسیر قرآن کریم در ۲۰ امامزاده استان زنجان، محفل انس بااین کتاب آسمانی با ۳۰محفل به مدت ۳۰ شب، ترتیل و جزء خوانی نیز در شش بقعه و کلاس های حفظ قرآن در ۱۴۵ مکان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام باقری در ادامه تصریح کرد: طرح نشاط معنوی، همزمان با شروع تعطیلات تابستان و فرا رسیدن اوقات فراغت دانش آموزان در ۲۰ بقعه اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این طرح با شرکت دوهزار و ۵۰۰ نفر و با حضور مربیانی که از آموزش های مورد نظر بهره مند شده اند انجام می شود.

حجت الاسلام باقری افزود: این مربیان از حوزه علمیه قم و یا فارغ التحصیلان دانشگاه ها در رشته های قرآنی هستند.

وی ادامه داد: ۱۱۰ مربی در شهرستان خدابنده، ۱۰ مربی در شهرستان طارم، ۳۰ مربی در شهرستان زنجان، ۴۰ مربی در شهرستان ابهر و ۲۵ مربی نیز در بزینه رود تحت نظارت اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان مشغول به تدریس خواهند بود.

حجت الاسلام باقری برگزاری خیمه های معرفت را در ۲۰ بقعه بیان و اظهارکرد: این خیمه ها در راستای پاسخگویی به مسایل شرعی دایر است.

وی در بخشی از سخنان خود تاکیدکرد: طرح مودت در امامزادگان استان زنجان در راستای اجرای برنامه های عمرانی و فرهنگی در امامزاده ها برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجانخاطر نشان شد: مسابقات متنوع فرهنگی و دینی در قالب طرح نشاط معنوی در شش بقعه متبرکه اجرا می شود.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: در طرح های نشاط معنوی و ضیافت الهی ۱۴ عنوان برنامه با ۱۵۰ مورد برگزار می شود.

وی گردشگری را صنعت درآمد زا برای کشور ذکر و ابرازکرد: مسلمانان اقصی نقاط دنیا علاقه مندی زیادی به گردشگری مذهبی دارند که باید زمینه های این مهم در استان فراهم شود.

حجت الاسلام باقری در پایان به تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی تاکید کردو افزود: مسابقات متنوع فرهنگی و دینی در قالب طرح نشاط معنوی در شش بقعه متبرکه اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز