خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد:

امکان وجود یک نمایشگاه همیشگی گل و گیاد در زنجان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۶۴

این توسعه تقویت فرهنگ نگهداری از این فضاها را در بین مردم گسترش می‌دهد. می‌توان از این تجربه در زندگی روزمره برای گسترش استفاده از گل و گیاه در فضای زندگی استفاده کرد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان برگزاری دائمی نمایشگاه گل و گیاه را از راه‌های بهره‌مندی همیشگی مردم از مزایای گل و گیاه دانست و گفت: بهره‌مندی از نمایشگاه گل و گیاه نباید در محدوده زمانی خاصی برگزار شود

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان, جواد رحمتی معاون امور عمرانی استاندار زنجان در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه گل و گیاه و فضای سبز، ابزار و ادوات باغبانی و خدمات وابسته با اشاره به تأثیرگذاری روانی گل و گیاه بر مردم، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در نوع خود به دلیل این تاثیرگذاری ارزشمند است.

وی برگزاری دائمی نمایشگاه گل و گیاه را از راه‌های بهره‌مندی همیشگی مردم از مزایای گل دانست و اضافه کرد: بهره‌مندی از نمایشگاه گل و گیاه نباید در محدوده زمانی خاصی برای مردم فراهم شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بر لزوم توسعه فضای سبز شهری در سطح زنجان تاکید و تصریح کرد: این توسعه تقویت فرهنگ نگهداری از این فضاها را در بین مردم گسترش می‌دهد. می‌توان از این تجربه در زندگی روزمره برای گسترش استفاده از گل و گیاه در فضای زندگی استفاده کرد.

در این مراسم عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان ضمن تشریح فواید و مزایای توسعه فضای سبز شهری ادامه داد: یامان باشد علاوه بر مزایای چشم نواز گل و گیاه، انسان به هنگام ناراحتی هم به فضای سبز پناه می‌برد.

محمود مرتضوی فضای سبز سرانه شهر زنجان را ۱۰ تا ۱۲ متر اعلام کرد و گفت: این سرانه در مقایسه با دیگر نقاط کشور وضعیت مطلوبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز