خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان اعلام کرد:

شناکردن در دریاچه سدها و تاسیسات منابع آبی استان زنجان ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۰۰

شرکت آب منطقه ای زنجان تاکید دارد تاسیسات یاد شده بعلت پستی وبلندی، سنگلاخ بودن وانباشته شدن گل ولای درکف دریاچه سدها، محل مناسبی برای شنا کردن نیستند.

رییس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان, گفت: واحدهای تابعه این شرکت در صورت بروز هرگونه حادثه ای در مناطق فوق الذکر، هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " عمران راضی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: گفت: شرکت آب منطقه ای زنجان تاکید دارد تاسیسات یاد شده بعلت پستی وبلندی، سنگلاخ بودن وانباشته شدن گل ولای درکف دریاچه سدها، محل مناسبی برای شنا کردن نیستند.

راضی با بیان هشدار در این زمینه به مردم استان زنجان و هموطنان تصریح کرد: از عموم هم استانیها و مسافرین عزیز که این مناطق را برای تفریح انتخاب می کنند درخواست می شود به علائم هشدار دهنده توجه کرده و تذکرات مامورین این شرکت را جدی بگیرند تا شاهد حوادثتلخ و جبران ناپذیر نباشیم.

رییس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان, دراین خصوص تاکید کرد: واحدهای تابعه این شرکت در صورت بروز هرگونه حادثه ای در مناطق فوق الذکر، هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز