خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه آهن شمالغرب کشورخبرداد:

قطار سریع السیر تهران - زنجان از امروز راه افتاد به نظرم اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۴۹

اگر مجوز تاییدیه فنی این قطار سریع السیر صادر شود، جایگزین قطار دوطبقه سریع السیر قبلی در این مسیر می شود

مدیر کل راه آهن شمالغرب کشور گفت: از الزامات اعزام مسافر توسط این قطار صدور تاییدیه، از اداره کل خط و سازه های فنی، اداره کل ایمنی و نظارت بر شبکه، اداره کل واگن ها، اداره کل سیر و حرکت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا قربانی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: این قطاراز امروز به صورت آزمایشی از تهران به مقصد زنجان استارت خورد.

قربانی با بیان اینکه این قطاراز نوع دوطبقه با سرعت ۱۴۰ کیلو متری است, افزود: این قطار از امروز به صورت آزمایشی در این منطقه ازکشور راه اندازی شد.

مدیر کل راه آهن شمالغرب کشور در ادامه با تاکید بر اینکه حرکت امروز این قطار به صورت آزمایشی بوده است خاطر نشان شد: با راه اندازی این قطار در طول مسیر تهران _ زنجان برخی مشکلات دراین زمینه بررسی وبرطرف می شود.

قربانی همچنین در ادامه تصریح کرد: اگر مجوز تاییدیه فنی این قطار سریع السیر صادر شود، جایگزین قطار دوطبقه سریع السیر قبلی در این مسیر میشود..

مدیر کل راه آهن شمالغرب کشور، ظرفیت قطار سریع السیر تهران - زنجان و بالعکس را ۷۰۰ نفر و ظرفیت قطار قبلی را ۴۲۰ نفرعنوان کرد وگفت: از الزامات اعزام مسافر توسط این قطار صدور تاییدیه، از اداره کل خط و سازه های فنی، اداره کل ایمنی و نظارت بر شبکه، اداره کل واگن ها، اداره کل سیر و حرکت است.

قربانی درادامه امکانات قطار سریع السیر تهران - زنجان و بالعکس را نسبت به قطار قبلی، سرعت بالا و مجهزتر بودن آن به سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب عنوان کرد.

وی در پایان مشکل احصا شده در طول مسیر تهران - زنجان را حاشیه نشین ها عنوان و یاد آورشد: در این مسیرها، سرعت قطار به جهت عدم برخورد با عابر کم می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز