خبرگزاری کار ایران

در المپیاد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی؛

بدمینتون زنجان به عنوان نماینده دانشگاه پیام نور کشور حضور می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۵۸

این نخستین بار است که دانشگاه پیام نور استان زنجان در این رقابت‌ها سهمیه دارد / با توجه به آمادگی اعضای تیم بدمینتون دانشگاه پیام نور استان زنجان، قهرمانی این مسابقات دور از انتظار نیست.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان از حضور تیم بدمینتون پسران پیام نور زنجان به عنوان نماینده دانشگاه پیام نور کشور در دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور خبر داد.
به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل شاهمرادی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: این نخستین بار است که دانشگاه پیام نور استان زنجان در این رقابت‌ها سهمیه دارد.
وی ادامه داد: کسب سهمیه این مسابقات با توجه به قهرمانی تیم بدمینتون استان زنجان در مسابقات قهرمانی تک رشته‌ای پیام نور کشور و ششمین المپیاد فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور کشور حاصل شده است.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از ۲۹ مرداد تا ۷ شهریور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به آمادگی اعضای تیم بدمینتون دانشگاه پیام نور استان زنجان، قهرمانی این مسابقات دور از انتظار نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز