خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیر کل بنیاد حفظ آثار زنجان صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۶۸

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به ضرورت گرامیداشت سوم خرداد، برنامه‌های این مناسبت در استان زنجان را تشریح کرد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به ضرورت گرامیداشت سوم خرداد، برنامه‌های این مناسبت در استان زنجان را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» علی مهدی خانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در استان اظهار کرد: به فرموده امام راحل(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس تاکید کرد و افزود: ۱۶۰ شهید از استان زنجان در این عملیات شهید شدند.
وی با اشاره به اینکه چهار گردان از رزمندگان استان در این عملیات شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: نقش رزمندگان زنجانی در این عملیات برجسته است.
این مسئول از برگزاری محافل خاطره‌گویی، بررسی نقش ویژه رزمندگان زنجان در عملیات دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه‌های عکس دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت سوم خرداد در زنجان خبر داد و افزود: عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای پایین فردا ساعت ۱۶.۳۰ در مزار پایین انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه فضاسازی محیطی، دیدار با خانواده‌های شهدای بسیج و سپاه به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس، سخنرانی رزمندگان دوران دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه از برنامه‌های این روز است، بیان داشت: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و برگزاری‌ مراسم‌های ویژه در جوار مزار شهدا از برنامه‌های مهم استان است.
این مسئول از برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و رژه موتور‌سواران خبر داد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های روز سوم خرداد است.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های روشنفکری ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس در مدارس و دانشگاه‌ها، توزیع کتاب‌های جنگ و جبهه و برگزاری شب شعر از جمله برنامه‌های استان محسوب می‌شود.
این مسئول از برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی زنجان خبر داد و گفت: این مراسم در ساعت ۸ صبح روز شنبه سوم خرداد ماه جاری با حضور امام جمعه زنجان و فرماندهان نیروهای مسلح استان در پادگان شهید مخبری برگزار می‌ شود.
دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر استان زنجان از برگزاری مسابقه مقاله نویسی دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد و بیان داشت: این مسابقه با موضوع علل ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر با همکاری بسیج دانشجویی اجرا می‌‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌‌های روز سوم خرداد ماه است، افزود: یادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌ شود.
مهدی‌ خانی در پایان برنامه پاسخ به شبهات دفاع مقدس توسط اساتید برجسته را از دیگر برنامه ‌های سوم خرداد اعلام کردو گفت: صدور بیانیه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر توسط دستگاه‌‌های اجرایی را از دیگر برنامه‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز