خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سلطانیه در روستای بوئین استان زنجان:

مشارکت و حمایت مردم است که مدیریت جهادی مسئولین را به وادی عمل وارد خواهد ساخت

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۶۸

روستاهایی که مشارکت مردمی در آنها بیشتر باشد در اولویت پروژه های شهرستان قرار خواهند گرفت.

فرماندار شهرستان سلطانیه, گفت: روستاهایی که مشارکت مردمی در آنها بیشتر باشد در اولویت پروژه های شهرستان قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " پرویز خالقی فرماندار شهرستان سلطانیه به همراهی برخی از مسئولان استان و شهرستان در روستای بوئین حضور یافته و از نزدیک شاهد انجام مراحل پروژه آبرسانی در این روستا شدند.

خالقی، در این بازدید، مشارکت مردمی و افراد خیّر در راه اندازی این پروژه را ارج نهاده و با عنوان نمودن شعار سال صادر شده از سوی مقام معظم رهبری گفت: مشارکت و حمایت مردم است که مدیریت جهادی مسئولین را به وادی عمل وارد خواهد ساخت و این افتتاح را در راستای آبادانی روستای بوئین به فال نیک گرفته و از مسئولین نیز خواست تا با توجه ویژه به روستاهایی که مشارکت مردمی در آنها تجلی می یابد، آنها را طلایه دار پیشرفت در بین روستاهای شهرستان سازند.

وی با اشاره به تأکیدات دین اسلام مبنی بر پاک و مطهر بودن آب شرب، خطاب به مسئولین تأکید کرد: با توجه به شرح وظایف شرکت آب و فاضلاب روستایی که رسیدگی به وضعیت آب از سرچشمه و طی مسیر تا سر منزل هدف، مهمترین اصل بهداشتی این نهاد است، مسئولین مربوطه نیز بایستی با نهایت همیّت از آلودگی ها و مخاطرات احتمالی برای مصرف کنندگان جلوگیری کنند.

مقام عالی شهرستان سلطانیه عمده ترین همّت مسئولین شهرستان سلطانیه را استقرار ادارات در شهرستان یادآور شده و گفت: استقرار ادارات در شهرستان گام اولیه درجهت توسعه و آبادانی منطقه محسوب می شود و در ادامه سخنانش استقرار شرکت آبفار در سلطانیه را یکی از مؤثرترین امور پیشبردی این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار شهرستان سلطانیه از تحت پوشش در آمدن هشت روستای شهرستان سلطانیه در سال جاری خبر داده و گفت: با انجام یافتن این امر، شاخص روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار در شهرستان سلطانیه به ۲۱ روستا خواهد رسید.

وی با اعلام اختصاص بودجه قابل توجه در حوزه آبرسانی روستاها در سال جاری گفت: روستاهایی که مشارکت مردمی در آنها بیشتر باشد در اولویت پروژه های شهرستان قرار خواهند گرفت.

این مسئول پس از این مراسم، به همراهی مدیر عامل شرکت آبفار استان و برخی از مسئولین شهرستان سلطانیه در روستای بوئین حضور یافته و به عنوان افتتاحیه پروژه آبرسانی روستای بوئین، برای اولین بار نظاره گر استخراج آب از چاه عمیق حفر شده در این روستا درجهت تأمین آب شرب روستای بوئین شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز