خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سلطانیه در افتتاح پروژه آبرسانی روستای قره بلاغ:

مسئولان برای ایفای مدیریت جهادی به عزم و مشارکت مردمی نیاز دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۲۰

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: تنها ۱۳ روستای این شهرستان تحت پوشش آبفار می باشند و از مردم شهرستان سلطانیه خواست تا با مشارکت مؤثر خویش، مسئولان را در ارتقای این شاخص مهم شهرستان مدد رسان شوند.

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: روستای قره بلاغ که جزو یکی از روستاهای بخش باغ حلی تابعه شهرستان سلطانیه محسوب می‌شود تا به امروز به عنوان روستای تحت پوشش آبفار تلقی نمی‌شد.

به گزارش خبرنگا ر «ایلنا» پرویز خالقی فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: مشارکت مردمی در امر آبرسانی روستا‌ها به صورت خود جوش و داوطلبانه، امری است بسیار ارزشمند که مسئولین برای پیشبرد اهداف شهرستان به این مشارکت نیاز جدی دارند.

خالقی ضمن بیان مشارکت مثال زدنی اهالی روستای قره بلاغ در امر آبرسانی این روستا که مدت مدیدی این امر در وهله تصمیم باقی مانده بود، گفت: تنها ۱۳ روستای این شهرستان تحت پوشش آبفار می‌باشند و از مردم شهرستان سلطانیه خواست تا با مشارکت مؤثر خویش، مسئولان را در ارتقای این شاخص مهم شهرستان مدد رسان شوند.

فرماندار شهرستان سلطانیه روستای قره بلاغ که جزو یکی از روستاهای بخش باغ حلی تابعه شهرستان سلطانیه محسوب می‌شود تا به امروز به عنوان روستای تحت پوشش آبفار تلقی نمی‌شد، که با عزم و مشارکت مردمان آن و همت شبانه روزی مسئولان استان و شهرستان در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی آرزوی دیرینه اهالی برآورده شده و تحت پوشش شبکه خدمات رسانی آبفار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان سلطانیه با تأکید بر نقش مؤثر مشارکت مردمی در راهگشایی برای مسئولین خاطر نشان کرد: خداوند متعال بر عدم اسراف در خوردن و آشامیدن تأکید فرموده است و از اهداف اصلی کنتورگذاری؛ جلوگیری از اتلاف انرژی، جلوگیری از اسراف در مصرف آب شرب، ارتقای سطح بهداشت و سلامت روستاییان و در نتیجه کاهش مخاطرات جانی ناشی از آلودگی آب‌های آشامیدنی را برشمرد.

وی با اشاره به مشارکت خودجوش مردم روستای قره بلاغ در آبرسانی این روستا گفت: مردمان این روستا می‌توانند به عنوان الگو برای سایرین ظاهر شده و از مسئولین نیز خواست تا با اولویت قرار دادن این روستا در تخصیص بودجه برای ادامه پروژه، موجبات تشویق سایرین را فراهم سازند.

این مسئول در ادامه گفت: شهر سلطانیه در حکم تنه درختی عمل می‌کند که نقش ثمرات و زینت آن را روستاهای سلطانیه بر عهده داشته و ارتقای شهرستان سلطانیه را منوط بر تعالی سطح خدمات رسانی در روستا‌ها دانست و توسعه روستایی در حوزه سلامت، بهداشت، مسکن و سایر خدمات اولیه را شرط تحقق این امر اعلام کرد.

در این دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و برخی از مسئولین شهرستان سلطانیه نیز حضور یافتند، همچنین در مراسم کنتورگذاری و راه اندازی شبکه آب شرب روستای قره بلاغ که با حضور پرشور و شعور مردم این روستا صورت پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز