خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

راهیابی دو اثر از حوزه هنری استان زنجان به جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۵۱

دو نمایشنامه «دست هزار غریب» و «پری خوانی عشق و سنگ» از واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان به جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر سوره ماه راه یافت.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان، گفت: دو نمایشنامه «دست هزار غریب» و «پری خوانی عشق و سنگ» از واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان به جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر سوره ماه راه یافت.
به گزارش ایلنا از زنجان، امیر نعمتی، امروز با اعلام این خبراظهار داشت: نمایشنامه «دست هزار غریب» نوشته سعید تشکری و به کارگردانی امیر سهامی و نمایشنامه «پری خوانی عشق و سنگ» نوشته چیستا یثربی و به کارگردانی حمیدرضا قزلباش، از میان آثار ارسالی هنرمندان تئا‌تر استان زنجان به جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر سوره ماه، مورد پذیرش هیئت بازخوانی جشنواره قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه جشنواره تئا‌تر سوره ماه در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند به همت حوزه هنری برگزار می‌شود، افزود: بیست و سومین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه با شعار «معنویت، اندیشه و هنر» در دو بخش اصلی و تجربه‌های جوان برگزار می‌شود.
نعمتی در پایان با بیان اینکه بیست و سومین جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر سوره ماه در دو بخش «اصلی» و «تجربه‌های جوان» به صورت رقابتی برگزارمی شود، ادامه داد: هنرمندان زنجان از(۱ تا ۳ شهریور) با اهالی تئا‌تر استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه به رقابت هخواهند پرداخت.
گفتنی است بیست و سومین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه نیز در مهرماه سالجاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز