خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

مراسم یادبود شهید موسوی در دانشگاه پیام نور زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۷۰

مراسم یادبود شهید سید رسول موسوی با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور و کارکنان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زنجان، گفت: همه ما باید به خلوص و ایثار و شکیبایی این عزیزان رشک بریم و سعی در ادامه راه آن‌ها داشته باشیم تا گوشه‌ای از این از خود گذشتگی‌ها را جبران کنیم

به گزارش ایلنا از زنجان، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زنجان در مراسم یادبود شهید سید رسول موسوی در دانشگاه پیام نور مرکز زنجان اظهار کرد: شهید موسوی به عنوان یک شهید زنده در بین ما زیست و امروز از بین ما رفته است و خوشا به حال این شهیدان که با صبر خود به ما درس آزادگی استقامت آموختند.

علی محمدی افزود: زبان آدمی از بازگویی رشادت چنین انسان‌هایی قاصر است ولی باید با بیان این موارد به وجود چنین انسان‌هایی در جامعه خود ببالیم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زنجان گفت: این مراسم به همت امور فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان و به مناسبت عروج این شهید والا مقام برگزار شده است تا تسلی بر غم عزیزانی باشد که با این مرد دوران دفاع مقدس، زندگی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع که این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس دچار عارضه شیمیایی شده‌اند و تاکنون با مشکلات این عارضه زندگی کرده‌اند می‌توان فهمید که دوران سختی بر ایشان و خانواده ایشان گذشته است.

محمدی تصریح کرد: همه ما باید به خلوص و ایثار و شکیبایی این عزیزان رشک بریم و سعی در ادامه راه آن‌ها داشته باشیم تا گوشه‌ای از این از خود گذشتگی‌ها را جبران کنیم.

وی افزود: باید شهدا به عنوان اشخاص بارز جامعه برای جوانان الگو قرار گیرند و نسل جوان کشور شهدا و جانبازان را در منش و سلوک و اندیشه برای خود سرمشق قرار دهند.

محمدی اظهار کرد: وظیفه مسئولان است تا در هر نقطه که به خدمت مشغول هستند، با یادآوری رشادت‌های شهدا و جانبازان و الگو قرار دادن آن‌ها از هدر رفتن خون این عزیزان جلوگیری کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با درست عمل کردن به وظایفمان در هر شغل و یا سمتی می‌توانیم بخشی از زحمات شهدا و جانبازان را جبران کنیم و امید است در این مسیر طوری عمل کنیم که مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

گفتنی است مداحی و قرائت فاتحه از دیگر برنامه‌های مراسم یادبود شهید موسوی در دانشگاه پیام نور زنجان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز