خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد:

راه اندازی نمایشگاه کتاب در مساجد مجری طرح اعتکاف زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۷۱

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: همزمان با اجرای سنت حسنه اعتکاف نمایشگاهی از محصولات فرهنگی در مساجد مجری طرح اعتکاف زنجان دایر می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان، گفت: تلاش می‌شود تا از طریق معتکفین نسبت به توسعه و ترویج اقامه نماز اول وقت اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» سعید ناصری رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان امروز چهارشنبه(۱۷ اردیبهشت) در جلسه ستاد شئونات مذهبی اظهار کرد: همزمان با مراسم اعتکاف نمایشگاهی از محصولات فرهنگی، کتب دینی و احادیثمربوط به فضیلت نماز اول وقت برای استقفاده معتکفین در مساجد مجری طرح اعتاکف دایر می‌شود.

وی همچنین از آماده سازی میز کتاب در این مساجد خبر داد و یادآور شد: کتابهایی با موضوع نماز در ۶ عنوان برای مطالعه معتکفین در این مساجد تعبیه شود.

ناصری همچنبن به اجرای طرحیادوران اقامه نماز در این مساجد اشاره کرد و خاطر نشان شد: ۱۶ نفر از مبلغین در دوره‌های آموزشی با موضوع نماز شرکت کرده و ۸ نفر به صورت چهره به چهره و ۸ نفر به صورت سخنرانی در مسجد مجری طرح اعتکاف نکاتی را به معتکفین تاکید خواهند کرد.

وی همچنین در پایان از توزیع بروشورهایی با مضامین نماز در بین معتکفین خبر داد و یادآور شد: تلاش می‌شود تا از طریق معتکفین نسبت به توسعه و ترویج اقامه نماز اول وقت اقدام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز