خبرگزاری کار ایران

با هدف ایجاد ارزش افزوده در تولیدات معدن و صنایع معدنی؛

دومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و متالوژی در زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۷۷

دومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و متالوژی، تیر ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

با هدف ایجاد ارزش افزوده در تولیدات معدن و صنایع معدنی، دومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و متالوژی در زنجان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان زنجان با اعلام این خبر گفت: دومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و متالوژی، تیر ماه امسال در محل نمایشگاههای بین المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.
علی معصومی امروز در این زمینه اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور تحقق اهداف زیربنایی استان و تعامل بیش از پیش مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی، اساتید دانشگاه‌ها و شرکت‌های داخلی و خارجی در بخش معدن برگزار خواهد شد.
وی، درباره توانمندی‌های استان زنجان در بخش معدن افزود: این استان به عنوان یکی از قطب‌های معدن و صنایع معدنی در کشور است و با توجه به وجود معادن غنی و سرشار در این استان، برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی، تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالا‌تر و توسعه سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی را از اهداف برگزاری نمایشگاه معدن و صنایع معدنی بیان کرد و افزود: افزایش تولید مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی به طور مستمر و رشد صادرات از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
به گفته معصومی، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی توانمندی‌های بخش معدن استان و حضور فعالان این بخش در معرفی مواد معدنی و پتانسیل‌ها و جذب سرمایه گذاران است.
وی اظهار کرد: دومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و متالوژی، از سوم تا ششم تیر امسال در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان در فضایی به مساحت پنج هزار مترمربع برگزار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نمایشگاه به وب سایت www. rastak - expo. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز