خبرگزاری کار ایران

با اتمام کنتورگذاری در استان زنجان صورت گرفت؛

روستای قره‌بلاغ تحت پوشش امور آبفار شهرستان سلطانیه قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۵۳

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه، گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار مشترک تحت پوشش امور آبفار شهرستان سلطانیه است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه، گفت: سال‌های گذشته در روستای قره بلاغ از توابع شهرستان سلطانیه احداثچاه، خط انتقال و مخزن با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان انجام شده بوده در حالی که روستای فوق تحت پوشش قرار نداشت که در سال جاری با اتمام کنتور گذاری این امر محقق شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، روستای قره بلاغ از توابع شهرستان سلطانیه با همکاری اهالی روستا و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اتمام کنتورگذاری تحت پوشش امور آبفار شهرستان سلطانیه قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه مشارکت روستاییان در حوزه آبرسانی کمک بزرگی به مجموعه آبفار استان است، خاطر نشان ساخت: سال‌های گذشته در روستای قره بلاغ از توابع شهرستان سلطانیه احداثچاه، خط انتقال و مخزن با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان انجام شده بود در حالی که روستای فوق تحت پوشش قرار نداشت که در سال جاری با اتمام کنتور گذاری این امر محقق شد.

اصغر محمودی تعداد مشترکین روستای قره بلاغ را ۴۰۰ مشترک با ۵۰۰ خانوار عنوان کرد و افزود: لوله گذاری و اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی و نصب شیرآلات با مشارکت خود اهالی روستا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ۴۵ روستای شهرستان سلطانیه تنها ۱۳ روستا تحت پوشش این امور است، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار مشترک تحت پوشش امور آبفار شهرستان سلطانیه است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به اینکه فعالیت‌های عمرانی ۸ روستای دیگر شهرستان سلطانیه به پایان رسیده است و با اتمام شبکه توزیع و کنتورگذاری که با مشارکت اهالی روستا انجام خواهد شد و تحت پوشش قرار گرفتن این روستا‌ها، تعداد مشترکین این امور به بیش از ۵ هزار مشترک خواهد رسید.

مدیر امور آبفار شهرستان سلطانیه گفت: با تحت پوشش رفتن تمامی روستاهای شهرستان سلطانیه این امور خدمات بهینه‌ای در زمینه تامین آب آشامیدنی سالم در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز