خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد:

بسیج متعلق به همه ایرانیان و قرآن و اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۷۱

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بااشاره به اینکه بسیج متعلق به همه ایرانیان و قرآن و اسلام است گفت: موفقیت کشور و دست یابی به درجات برتر در بخش‌های مختلف کشور در سایه پیروی از ولایت فقیه ممکن می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: امروز به برکت پایداری ملت ایران دشمنان در چند جنگ شکست خورده‌اند.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» سردار جهانبخش کرمی شامگاه دیروز، در همایش دانشجو، عزم ملی و مدیریت جهادی به تاکیدات امام خمینی(ره) در زمینه فعالیت بسیج اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بسیج در همه عرصه‌ها با موفقیت در حال فعالیت است.

سردار کرمی، با اشاره به اینکه امسال با نام مقدس حضرت زهرا(س) آغاز شده و برکت بخش امسال ایرانیان و مسلمانان شده است، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس نیز ذکر یا زهرا رمز موفقیت رزمندگان بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحثشعار سال و تعیین راهبرد عملی توسط ایشان برای عملکرد در سال جاری بیان کرد: دانشجویان نقش مهمی در تحقق شعار سال چه در بخش اقتصادی و چه در بخش فرهنگی دارند.

این مسئول با بیان اینکه طی سال‌های گذشته شاهد موفقیت‌های دانشجویان و جوانان کشور در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم تصریح کرد: با آمار گرفته شده میزان رشد و سرعت علمی کشور ۱۱ برابر دنیا است.

سردار کرمی در ادامه با اشاره به تلاش ۳۵ ساله دشمنان در راستای ضربه زدن به کشور و نظام و انقلاب تصریح کرد: خوشبختانه با عزم ملی کشور این فتنه‌ها ناکام مانده و راه به جایی نبرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت موفق بسیج اشاره کرد و گفت: فعالیت بسیج با هیچ تشکل دیگری قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه موفقیت بسیج در عرثصه‌های مختلف از کلام رهبری نیز قابل شهود است، اظهار داشت: بسیج متعلق به همه ایرانیان و قرآن و اسلام است.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی بسیج طی سال‌های گذشته به عنوان یکی از اصول در فعالیت این نهاد تصریح کرد: طی این سال‌ها بسیج به دستاوردهای بسیاری دست یافته است.

سردار کرمی همچنین به مقاومت و ایستادگی ۳۵ ساله کشور به همت مردم و مسئولان در برابر فتنه‌های دشمنان اشاره داشت و گفت: امروز به برکت پایداری ملت ایران دشمنان در چند جنگ شکست خورده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه موفقیت‌های حاصل شده در کشور در سایه ولایت فقیه به دست آمده است، گفت: در ادامه راه نیز باید مطیع ولایت فقیه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز