خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان خبرداد:

در سال جاری فعالیت حوزه بانوان در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان ارزیابی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۶۰

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: در راستای نتیجه بخش بودن فعالیت‌های حوزه بانوان این اقدامات از سوی استانداری در سال جاری ارزیابی می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، گفت: برای اجرای طرح‌های مطالعاتی در حوزه ازدواج، طلاق، حجاب و عفاف از تشکل‌های مردم نهاد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حمید شهبازی معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان امروزسه شنبه(۲۶ فرودین) در کارگروه بانوان استان به برنامه‌های کمی و کیفی امور بانوان استان اشاره کرد و اظهار داشت: علیرغم بودجه‌های پایین در این زمینه تلاش کنید تا برنامه‌ها به صورت کیفی برگزار شود.

این مقام مسئول پرداختن به شعار سال را یکی از اولویت‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: باید از توانمندیهای زنجان در راستای تحقق این شعار بهره گرفت.

وی همچنین به برنامه‌های هفته زن اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی‌ها برای اجرای این فعالیت‌ها به سمت کیفی سازی حرکت کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به نقش زنان در عرصه‌های مختلف نیز اشاره کرد و یادآور شد: این هفته فرصت مناسبی است تا به جایگاه زنان در مراکز تصمیم سازی و مدیریت زنان توجه شود.

وی، در پایان، به جایگاه زنان در اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی در خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: برای اجرای طرح‌های مطالعاتی در حوزه ازدواج، طلاق، حجاب و عفاف از تشکل‌های مردم نهاد استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز